Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
van Gulik
26 februari 2025
Anoniem
25 februari 2025Polisvoorwaarden zijn goed leesbaar zonder ingewikkelde teksten.
Anoniem
25 februari 2025
Anoniem
21 februari 2025
Anoniem
19 februari 2025
de jong
19 februari 2025geen idee , ga zo door
Anoniem
18 februari 2025
Anoniem
17 februari 2025Het communiceren van een duidelijke tijdlijn kan helpen. Ik heb nu 2x een mail gestuurd met de vraag of mijn mail in goed orde is ontvangen. Deze mails heb ik elke keer gestuurd na 7 dagen.
Anoniem
13 februari 2025
Anoniem
13 februari 2025