Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
10 april 2025Prima geholpen in deze zaak, zelf hebben we hier nog niet mee te maken gehad, daarom fijn dat we goed zijn geholpen.
Geurts
10 april 2025mijn onderwerp is geheel digitaal verwerkt. Misschien ook wel prettig om mondeling iets te vernemen. hierdoor kan je jouw verhaal misschien meer toelichten, direct vragen stellen enz. Bijvoorbeeld: leg op papier uit wat er met jouw dossier gebeurd en vraag de klant of hij/zij vragen heeft en geef dan aan wanneer je contact opneemt met de klant. Mvg, Johan Geurts
Anoniem
10 april 2025Voor erg zakelijk zeker om dat het om een klein bedrag gaat jammer dat is mijn tip
Anoniem
9 april 2025We zijn goed geholpen. Medewerker had verstand van zaken.
Anoniem
8 april 2025Jullie tv reclames zijn de grootste leugens. Het draait alleen maar om geld verdienen. Kansloos.
van Baaren
8 april 2025In antwoord op de aanvraag kreeg ik de opmerking dat claims tegen Chemours (chemische fabriek in onze regio) zouden worden uitgesloten. Daarover heb ik vragen gesteld, maar geen antwoord ontvangen. Ik zou graag binnen de bedenktijd antwoord willen hebben of anders de bedenktijd willen verlengen met de tijd die jullie nodig hebben om te antwoorden. Graag ontvang ik uw reactie.
Genot-Dijkstra
7 april 2025Misschien iets sneller reageren.
Holtland
7 april 2025Klaverblad verzekeringen ziet geen verschil in hersteld zijn en 100% aan het werk zijn. IK ben weer 5dgn per week gaan werken maar ben niet (volledig ) hersteld. echter toen icterus moest gaan naar 4 dan per week werken zeg maar 80% ging opnieuw de drie maanden wachttijd in. Dit is de eden dat ik klaverblad absoluut niet adviseer en mijn eigen contract binnenkort op ga beeindigen
Anoniem
6 april 2025Ik hoop u heel lang niet nodig te hebben
Anoniem
4 april 2025