Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
18 februari 2022Erg tevreden met de snelle afhandeling.
Anoniem
18 februari 2022
Anoniem
18 februari 2022Bij klaverblad zeggen ze altijd we kijken niet naar geld maar denken aan de mensen
Anoniem
17 februari 2022
Anoniem
17 februari 2022
Anoniem
16 februari 2022Vreemd dat er geen account aangemaakt wordt waarin ik mijn autoverzekering kan inzien? of telefonisch contact?
Anoniem
16 februari 2022U stelt een vraag over “persoonlijk” terwijl alles via internet geregeld wordt en er geen menselijk contact aan te pas komt. Dat is prima natuurlijk, maar vandaar het “neutraal” bij de vraag hierover. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop alles geregeld wordt bij jullie.
Anoniem
15 februari 2022Hoop dat de premie omlaag mag in de nieuwe situatie 😉
Anoniem
15 februari 2022Ik ben erg tevreden en verrast door de afhandeling. Dus een tevreden klant en dat zullen andere mensen ook te weten komen.
Anoniem
14 februari 2022Prima gedaan, na vraagstelling, goed en duidelijk antwoord.