Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
5 januari 2022Ik ben zeer tevreden over de manier en werkwijze van mevr Abrahams maar tijdens mijn intakegesprek/adviesgesprek met een medewerker is de indruk gewekt dat ik een zaak had en daardoor is het eind resultaat zeer teleurstellend. Vanwege de medewerker aan de telefoon heb ik de zaak geopend/aangemeld en eind stand blijkt het vrij duidelijk te zijn dat er geen recht op was.
Anoniem
4 januari 2022
Anoniem
4 januari 2022Ik vind het mooi hoe begaan mw. Pronk met mij was en met mij meedacht om te zorgen dat ik zo goed mogelijk ondersteunt werd. Ik kan alleen maar hopen dat overoge medwerkers zo begaan zijn. Heel erg bedankt
Anoniem
4 januari 2022Adequate en duidelijke dienstverlening!
Anoniem
4 januari 2022De medewerker heeft mij niet goed in het contractformulier gezet en er is op een ander bedrag dan het afgesproken bedrag gekort.
Anoniem
3 januari 2022Goede verzekering. Duidelijk, goed contact en snelle afhandeling. Wij zijn steeds enorm goed geholpen als jet nodig was. Alleen maar goede ervaringen!
Anoniem
3 januari 2022Ik ben fijn en goed geholpen. Ondanks de feestdagen en vrije dagen ging alles heel vlot.
Anoniem
3 januari 2022
Anoniem
31 december 2021Ik heb geen tips , alleen telefonisch geen het niet altijd even makkelijk.
Anoniem
30 december 2021Duidelijkere route hoe een schademelding door te geven bij een aanmelding via independer