Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Aanbevelen
8,1
Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Geholpen
8,5
Informatie
8,3
Duidelijk
8,5
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 augustus 2021

    Toppers maken waar wat ze zeggen

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 augustus 2021

    Wij betalen al jaren 25 euro per maand voor rechtsbijstand... dat is 300 euro per jaar!!! X aantal jaren wat we al lid zijn ? En nu kunnen jullie ons niet 1 keer helpen met een officiële brief naar de oude tussenpersoon en auto verzekering van voogd en voogd sturen, dat ze ophouden met stalken door een fout van een oude tussenpersoon. Waar wij nu zouden opdraaien voor kosten van de fouten van de tussenpersoon.. wat niet realistisch is?!?!?

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 augustus 2021

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 augustus 2021

    Zeer duidelijk en correct te woord gestaan, duidelijk overleg over vervolgstappen, met voor en tegens waarna in overleg een eenduidende beslissing is genomen, een dikke duim👍

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 augustus 2021

    achteraf ben ik goed geholpen , maar dan moet je wel eerst een brief sturen .

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 augustus 2021

    We zijn heel erg tevreden. Snelle en duidelijke communicatie. En erg tevreden over het contact met de advocaat die wij namens jullie aangewezen hebben gekregen. We hebben de zaak gewonnen en kunnen het nu eindelijk afsluiten en gaan genieten van onze vakantie

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    8 augustus 2021

    ik heb aangegeven dat ik voor een invoerkeuring van de motor een afwijkend kentekennummer van de RDW ontvangen heb, ik zie hiervan niets terug in de door u gezonden formulieren. Ik neem aan dat ik niet verzekerd ben voor dat eendaags kenteken op 18-08-2021 wanneer dat niet door u vermeld is. Graag reactie.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 augustus 2021

    ik ben tevredenna afhandeling van polis.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    Anoniem

    6 augustus 2021

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    6 augustus 2021

    Respecteren de goede risico loont altijd

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen