Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
16 december 2021Ondanks jullie grote werkvoorraad werd ons dossier na 1 telefoontje met voorrang opgepakt en na overleg met ons, uit handen gegeven aan C5 advocaten in Heerlen, in het bijzonder Mr. Starmans. Ook de samenwerking met en ondersteuning door Mr. Starmans voldeed werkelijk aan alle verwachtingen, net als jullie eigen dienstverlening. We betalen best een behoorlijk bedrag vinden we ( voor een particulier) voor ons totale pakket bij jullie maar deze ervaring zorgt ervoor dat we zonder twijfel ook alle verzekeringen bij jullie zullen blijven onderbrengen. Ik zou werkelijk geen verbeterpunt kunnen aandragen nu. Nogmaals dank, ook richting Mr. Starmans van C5 advocaten. Mvg, Kevin Leerschen
Anoniem
16 december 2021
Anoniem
16 december 2021Goede service en naar alle tevredenheid geholpen
Anoniem
16 december 2021
Anoniem
15 december 2021Op mijn indienen van de schade aan mijn auto werd ik duidelijk en corect te woord gestaan. Ook de afhandeling is naar alle tevredenheid afgewerkt, geweldig. Dank daarvoor.....
Anoniem
15 december 2021Ik heb gister pas een aanvraag voor een rechtsbijstand verzekering ingediend. Digitaal. Dus vragen beantwoorden hoe de ervaringen en contact met uw bedrijf zijn kan ik nog niet. Maar de snelheid waarmee de aanvraag opgepakt is, is zeker goed.
Anoniem
15 december 2021
Anoniem
14 december 2021
Anoniem
14 december 2021Voor de gene die de schade behandeld belachelijk een telefoon nummer er bij zetten die niet werkt
Anoniem
13 december 2021