Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
13 januari 2022
Anoniem
13 januari 2022
Anoniem
13 januari 2022Wij zijn vanaf het begin tot het einde héél goed geholpen en geïnformeerd in het hele proces. Chappeau en dank voor alles.
Anoniem
13 januari 2022De start van deze zaak liep niet heel voorspoedig. Maar nadat ik na 2x gevraagt, een andere advocaat kreeg aangewezen. Liep alles heel voorspoedig. En gelukkig ben ik daardoor zeer tevreden achter gebleven. Groet Michael
Anoniem
13 januari 2022
Anoniem
13 januari 2022Teveel om op te noemen.
Anoniem
12 januari 2022Ik heb deze aanvraag al geannuleerd tijdens onze gesprek op 11/01. Dus de Renault Megane is niet verzekerd. B. V. D.
Anoniem
12 januari 2022Prima verzekering. Vriendelijke behandeling. Kortom een fijn bedrijf om zaken mee te doen.
Anoniem
11 januari 2022Prettig contact, fijne toon in mail, duidelijke uitleg over gang van zaken en up-to-date houden van de ontwikkelingen.
Anoniem
11 januari 2022