Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
9 januari 2022
Anoniem
8 januari 2022
Anoniem
7 januari 2022Heel tevreden over klaverblad, snel en goed geholpen
Anoniem
7 januari 2022
Anoniem
7 januari 2022
Anoniem
6 januari 2022Correct en netjes.
Anoniem
6 januari 2022
Anoniem
5 januari 2022Ik ben zeer tevreden over de manier en werkwijze van mevr Abrahams maar tijdens mijn intakegesprek/adviesgesprek met een medewerker is de indruk gewekt dat ik een zaak had en daardoor is het eind resultaat zeer teleurstellend. Vanwege de medewerker aan de telefoon heb ik de zaak geopend/aangemeld en eind stand blijkt het vrij duidelijk te zijn dat er geen recht op was.
Anoniem
4 januari 2022
Anoniem
4 januari 2022Ik vind het mooi hoe begaan mw. Pronk met mij was en met mij meedacht om te zorgen dat ik zo goed mogelijk ondersteunt werd. Ik kan alleen maar hopen dat overoge medwerkers zo begaan zijn. Heel erg bedankt