Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
8 december 2021Ik vond de schade expert die jullie ingeschakeld hebben niet heel vriendelijk. Hij best bot en had geen goede inlevingsvermogen in de situatie. Jullie ( klaverblad) hebben het daarin tegen wel getoond waardoor we toch nog tevreden zijn.
Anoniem
8 december 2021
Anoniem
8 december 2021
Anoniem
8 december 2021
Anoniem
8 december 2021Heel prettig om direkt een medewerker aan de telefoon te krijgen, een aantal keer gebeld, en dat ging steeds goed.
Anoniem
7 december 2021Mijn schademelding werd door keurig afgewerkt..
Anoniem
7 december 2021Ik heb via de website een rechtsbijstandverzekering afgesloten, er is dus geen persoonlijk contact geweest. Maar de informatie was allemaal erg duidelijk en makkelijk te vinden. En de aanvraag was snel voor elkaar.
Anoniem
7 december 2021Ik vind het prettig als er telefonisch contact is dan kun je wat makkelijker navragen of het duidelijk is wat je bedoelt en eventueel dingen toelichten
Anoniem
7 december 2021Ik vond het jammer dat mijn zaken doordat mijn contact persoon met zwangerschaps verlofganger mijn zaken bij verschillende personen kwam te liggen dat was een beetje verwarrend verder top behandeld
Anoniem
4 december 2021