Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
18 februari 2025
Anoniem
17 februari 2025Het communiceren van een duidelijke tijdlijn kan helpen. Ik heb nu 2x een mail gestuurd met de vraag of mijn mail in goed orde is ontvangen. Deze mails heb ik elke keer gestuurd na 7 dagen.
Anoniem
13 februari 2025
Anoniem
13 februari 2025
Schmid
13 februari 2025Het was een prettig persoon die onze zaak heeft behandeld. We zijn zeer tevreden.
Anoniem
13 februari 2025
Anoniem
6 februari 2025
Liedorp
5 februari 2025Fijnste vind ik dat er geen antwoordapparaat achter jullie telefoonnummer zit. Gewoon iemand aan de lijn krijgen. Hou dat svp zo lang mogelijk zo!!
Anoniem
5 februari 2025
Anoniem
5 februari 2025Geen tips, wel dank voor de snelle afhandeling en het prettige persoonlijke contact.