Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
11 augustus 2021
Anoniem
10 augustus 2021
Anoniem
10 augustus 2021Toppers maken waar wat ze zeggen
Anoniem
10 augustus 2021Wij betalen al jaren 25 euro per maand voor rechtsbijstand... dat is 300 euro per jaar!!! X aantal jaren wat we al lid zijn ? En nu kunnen jullie ons niet 1 keer helpen met een officiële brief naar de oude tussenpersoon en auto verzekering van voogd en voogd sturen, dat ze ophouden met stalken door een fout van een oude tussenpersoon. Waar wij nu zouden opdraaien voor kosten van de fouten van de tussenpersoon.. wat niet realistisch is?!?!?
Anoniem
10 augustus 2021
Anoniem
10 augustus 2021Zeer duidelijk en correct te woord gestaan, duidelijk overleg over vervolgstappen, met voor en tegens waarna in overleg een eenduidende beslissing is genomen, een dikke duim👍
Anoniem
9 augustus 2021achteraf ben ik goed geholpen , maar dan moet je wel eerst een brief sturen .
Anoniem
9 augustus 2021We zijn heel erg tevreden. Snelle en duidelijke communicatie. En erg tevreden over het contact met de advocaat die wij namens jullie aangewezen hebben gekregen. We hebben de zaak gewonnen en kunnen het nu eindelijk afsluiten en gaan genieten van onze vakantie
Anoniem
8 augustus 2021ik heb aangegeven dat ik voor een invoerkeuring van de motor een afwijkend kentekennummer van de RDW ontvangen heb, ik zie hiervan niets terug in de door u gezonden formulieren. Ik neem aan dat ik niet verzekerd ben voor dat eendaags kenteken op 18-08-2021 wanneer dat niet door u vermeld is. Graag reactie.
Anoniem
7 augustus 2021ik ben tevredenna afhandeling van polis.