Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
7 januari 2023JA!! Pas deze 5 vragen aan. Allereerst vind ik het merkwaardig dat ik "verplicht" ben antwoord te geven wanneer om mijn mening wordt gevraagd. Dat is nooit positief. Ten 2de waren er punten die niet van toepassing waren en die ik dus ook niet (hoog) kan beoordelen. Kortom, nutteloos.
Anoniem
6 januari 2023Communicatie tussen het bellen en mailen liep soms langs elkaar heen.
Anoniem
6 januari 2023Nee hoor jullie zijn een eerlijk en vertrouwd verzekeringsbedrijf😊
Anoniem
6 januari 2023
Anoniem
5 januari 2023Ik heb nog geen persoonlijk contact gehad, vandaar geen cum laude
Anoniem
5 januari 2023
Anoniem
4 januari 2023
Anoniem
2 januari 2023Geregeld via independer, alles ging zeer vlot
Anoniem
23 december 2022
Anoniem
22 december 2022Open , duidelijk, behulpzaam , meedenkend Tevreden met hoe alles gegaan is