Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
14 december 2022Eerst telefonisch contact opgenomen ( meerdere malen) ik kreeg snel iemand aan de lijn en werd goed en duidelijk geholpen. De claim werd vervolgens snel afgehandeld
Anoniem
14 december 2022Mijn tip zou zijn om iemand niet deze vragen te sturen wanneer er online een verzekering is afgesloten. Ik ben voor jullie gegaan vanwege jullie pakkende radio reclame en gebruikersvriendelijke website. Ik vond dit uitermate en uitzonderlijk duidelijk en fijn werken, dus complimenten. De vraag of ik de hulp persoonlijk vond: neen, dit portaal kan door iedereen zo gebruikt worden en ik heb niemand gesproken dus het is niet persoonlijk. Dus ik vond het proces helemaal super, alleen de vragen niet passen bij de dienst die jullie mij hebben geboden.
Anoniem
13 december 2022Ben erg blij met de snelle afhandeling. Ben dan ook dankbaar.
Anoniem
13 december 2022
Anoniem
12 december 2022
Anoniem
9 december 2022Alles is goed 9
Anoniem
9 december 2022
Anoniem
7 december 2022Misschien iets meer persoonlijk contact dmv telefoon ipv mail. Verder helemaal tevreden.
Anoniem
7 december 2022
Anoniem
7 december 2022