Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Aanbevelen
8,1
Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Informatie
8,3
Geholpen
8,5
Duidelijk
8,5
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    15 november 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 november 2022

    Het zou fijn zijn om bij waterschade advies te krijgen over hoe lang zo iets kan duren, en wellicht de tip op voor 2 maanden op een vakantiepark te gaan zitten. Bij ons heeft het drogen en de werkzaamheden ruim 2,5e maand geduurd. Daarnaast advies om onder geen geding de huissleutel aan dolmans/de klusjesman te geven!

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 november 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 november 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 november 2022

    Ik vind de polisvoorwaarden in ons geval onduidelijk. Ik dacht verzekerd te zijn tegen inbraak. Er word aantoonbaar een crossmotor gestolen uit onze garage met sporen van braak en een politie rapport. Onder aan de streep blijven we met lege handen achter. Hoe moet ik dit mijn zoon dit uitleggen die jaren hard heeft gewerkt voor zijn hobby. Ik had, zeker van klaverblad, een andere benadering en oplossing verwacht. En wat ik verder ook echt niet vind kunnen is dat er een expert word gestuurd terwijl jullie op voorhand al weten dat er artikels zijn die aangeven dat een motorrijtuig niet verzekerd is. Die expert was dus overbodig maar zal ook betaald moeten worden. Hij was van een extern bureau. Verkwisting van premie geld. Nee Klaverblad ik ben zeer zeer teleurgesteld. Met vriendelijke groeten Richard Timmermans

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    2 november 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    1 november 2022

    Op vrijdag 29 oktober gebeld. Direct een medewerker aan de lijn, top!!! Ik zou teruggebeld worden op maandag 31 oktober ivm verzekering ingangsdatum 1 november. om 16:00 was ik nog niet teruggebeld, daar werd ik toch wel een beetje zenuwachtig van... nog 2 uur om mijn verzekering te regelen.... daarom zelf maar gebeld. gelukkig weer direct een medewerker aan de lijn die mij om 17:00 terugbelde en meedeelde dat alles was geregeld

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    28 oktober 2022

    Zeer tevreden

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    26 oktober 2022

    Ik heb nog niet zoveel ervaring met Klaverblad verzekering Alleen maar van horen zeggen

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    24 oktober 2022

    ben er super blij mee

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen