Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Kahraman
2 oktober 2024Op de mails die ik stuurde kreeg ik niet direct reactie, het duurde even, maar uiteindelijk is alles goed gegaan.
Corporaal
19 september 2024Graag inzage in de eigen eerste melding die gedaan is via het portaal. Dan kan ik mijn eigen meldi g terugvinden.
Anoniem
13 september 2024Ik voelde mij serieus genomen bij het luisteren naar mijn verhaal over de ontstane schade en ben blij met de oplossing die u kon bieden.
Anoniem
9 september 2024
Balhuizen
2 september 2024Uitstekende service van de mensen bij Klaverblad! U bent misschien niet de goedkoopste, maar wel de beste verzekeraar van Nederland.
Anoniem
2 september 2024Had niet gedacht dat het volledige bedrag betaald zou worden. Het was het wachten waard en 2 heel gelukkige mensen bedankt
Anoniem
28 augustus 2024
Anoniem
26 augustus 2024Fijn contact en reële inschattingen. Ik blijf het vreemd en niet terecht vinden dat de maandelijkse kosten voor de verzekering blijven doorgaan, terwijl er een uitkeringstraject loopt. Betekend concreet dat een groot deel van de uitkering weer teruggaat naar de verzekering. Als je geen buffer hebt en het geld zwaar nodig is, kan dit wel een issue zijn.
Kroon
22 augustus 2024Echt een fijne verzekeraar, zoveel sneller dan concurrenten
Dieter Hoenke
17 augustus 2024Bij (beperkte) WA vergoedingen geen restwaarde maar vervangingswaarde toepassen. In ons geval moest een lamp worden vergoed die in de aanbieding was gekocht 3 jaar geleden. Nu de restwaarde is uitgekeerd kan daar geen gelijke lamp voor worden gekocht (ook door inflatie), terwijl het om minder dan €100 ging.