Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Informatie
8,3
Geholpen
8,5
Duidelijk
8,5
Aanbevelen
8,1
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    4 Rapportcijfer

    Anoniem

    22 oktober 2022

    Ik heb in Februari dak lekkage gemeld, ik heb pas in oktober uitslag gekregen. Ik vind het behoorlijk lang duren.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    21 oktober 2022

    Ten opzichten van andere verzekeringsmaatschappijen zijn jullie duidelijk en is de aanvraag, zeker voor een bedrijfsauto, heel goed in te vullen, snelle antwoorden en vragen, ook dat er een tijdelijke verzekering geboden werd i.v.m. het type alarm wat op de auto zit. Goed bezig Klaverblad.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    5 Rapportcijfer

    Anoniem

    20 oktober 2022

    Na eerste melding via internet komen er alleen maar meer formulieren en dingen die ik moest doen Dit dus allemaal via de mail en als dat allemaal ingevuld is hoor en zie je niks meer van hoe het verder gaat Schade is ondertussen hersteld maar hoe het geregeld is geen idee . Dus persoonlijk contact sorry maar dat is ver te zoeken. Met vriendelijke groet Bea en Jan Jonkers

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    18 oktober 2022

    Voordat ik u belde met de schademelding, heb ik de polisvoorwaarden gelezen en vermoedde dat de schade vergoed werd, maar wist het niet zeker. Daarom belde ik. Een klein puntje: de telefonist die mij als eerste te woord stond, vertelde dat dit niet vergoed werd door de inboedelverzekering. Ik vroeg of ik kon worden doorverbonden met de schadeafdeling. Vervolgens werd ik heel vriendelijk geholpen en was het duidelijk voor mij dat dit wel onder de verzekering viel (grote opluchting). De afwikkeling was helder en bij een vraag (mag ik de matrassen al weg doen) kreeg ik ook gelijk antwoord. Ik heb daarom heel tevreden over hoe dit door u is opgepakt.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    17 oktober 2022

    Bedankt voor het vertrouwen in onze melding. Geen verdere opmerkingen

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    17 oktober 2022

    Alles naar tevredenheid opgelost. Gr. Anton.Huurdeman.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    17 oktober 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    14 oktober 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 oktober 2022

    Ja tevreden ben ik.dank je wel

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 oktober 2022

    Snelle toezegging en uiteindelijk na de reparatie, snel afgehandeld.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen