Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
8 juli 2024Duidelijk communicatie vanaf ziekmelding en prettige contactpersoon. Voelde me serieus genomen en gehoord. Het afgesproken vervolgtelefoontje net voor het verstrijken van de wachttijd heeft niet plaatsgevonden.
Anoniem
3 juli 2024
Van Boven
2 juli 2024Ik had 1x een mw. aan de telefoon die zeer onvriendelijk was. volgens mij werkte ze thuis.
Anoniem
1 juli 2024Ik ben goed geholpen en er werd geluisterd,kon mijn verhaal goed kwijt.
Anoniem
27 juni 2024al 31jaar klant bij jullie en nu er flinke schade is door lekkage aan mijn vloer.wordt er 30%van het aankoop bedrag uitgekeerd.geen wonder dat al die verzekeringmaatschapijen zo "rijk"zijn..maar klanten laten ze met de kosten zitten..gevraagd of er nog eventueel een expert kon komem..daar is niet op gereageerd..waardeloos bedrijf!!!!!!
Tielen
27 juni 2024
Willem Jansen
11 juni 2024
van der Meij
30 mei 2024
Anoniem
28 mei 2024
van Nerum
23 mei 2024Uiteindelijk is alles goed verlopen. Wat mij echter blijft verbazen is het feit dat dit alleen mogelijk is geweest doordat ik in eerste instantie persoonlijk garant ben gaan staan voor de schade en de kosten op me heb genomen. Ik ben gelukkig in staat dit te doen, maar besef me dat velen dit niet kunnen. In dit geval had dat tot resultaat gehad dat er een levend wezen beschadigd was geraakt door niet op tijd opereren. Achteraf ben ik en de tegenpartij heel blij met afhandeling, de koude communicatie bij aanvang “eerst maar eens kijken wat de dagwaarde van de hond is” en zelfs mij adviseren niets te doen en hen aan hun lot overlaten om zelf geen financiëel risico te lopen heb ik als zeer onaangenaam ervaren.