Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
13 augustus 2022De juridische bijstand die ik van mevrouw Beuving heb ontvangen, heeft mij enorm ontzorgd en een zeer veilig gevoel gegeven. Ik dank mevrouw Beuving heel, heel hartelijk voor haar betrokkenheid en al haar inspanningen. Zij is van grote waarde geweest voor mijn toekomst en ik zal dat nooit meer vergeten!!! Dank, dank, DANK!!!
Anoniem
12 augustus 2022
Anoniem
12 augustus 2022
Anoniem
11 augustus 2022Ben door mevrouw Beuving super geholpen, nadat dhr Jongerhuis ziek is geworden, nogmaals dank hiervoor
Anoniem
11 augustus 2022
Anoniem
11 augustus 2022
Anoniem
10 augustus 2022Voor beginners is het mischien nog wat lastig om een verzekering aan te sluiten, voor de rest lijkt het me allemaal top en prima voorwaarden!
Anoniem
10 augustus 2022
Anoniem
10 augustus 2022Er is geen telefonisch contact opgenomen om de situatie te bespreken. De afwijzing is gebaseerd op een aanname die niet juist is. Als de jurist telefonisch contact had opgenomen of vragen zou stellen per mail, had al gauw duidelijk geworden dat de reden voor het sluiten van het dossier niet juist is. Verder kost het veel moeite om juridische ondersteuning te krijgen vanuit klaverblad en is de telefonische bereikbaarheid slecht (ook buiten de vakantieperiode).
Anoniem
9 augustus 2022