Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
9 augustus 2022Perfect, ik ben 100% schadeloos gesteld. Mijn rechtsgevoel zegt echter dat Esso Duitsland eigenlijk aansprakelijk gesteld had moeten worden, maar ik kan mij volledig vinden in de afhandeling omdat de eventuele proces -of andere kosten veel hoger zijn dan de schade die ik geleden heb. Mijn complimenten over uw duidelijke communicatie en snelle afhandeling. Met vriendelijke groet, Peter Wiersma
Anoniem
9 augustus 2022
Anoniem
9 augustus 2022
Anoniem
7 augustus 2022
Anoniem
6 augustus 2022Persoonlijke aandacht lijkt mij via de telefoon, nu is alles per mail gegaan. Hierdoor ervaar ik minder persoonlijke aandacht.
Anoniem
5 augustus 2022Ik had info nodig over een schade waarvan ik niet zeker wist of hij onder de dekking viel. Gelukkig heb ik goede informatie gekregen waar ik mee verder kan. Mijn Hartelijke Dank.
Anoniem
5 augustus 2022OPLICHTERS ZEER SLECHT:
Anoniem
5 augustus 2022Ik ben heel goed geholpen. Heel veel steun aan gehad.
Anoniem
4 augustus 2022
Anoniem
4 augustus 2022