Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
27 juli 2023
Anoniem
24 juli 2023Ik wist niet dat in het weekend de verzekeringsmaatschappij niet persoonlijk te bereiken was alleen per mail, en dat dan pas de volgende werkdag gereageerd wordt. Dat mag wat mij betreft beter gecommuniceerd worden en ook duidelijker wat je in zo’n geval moet doen. Zou wel wat stress schelen. Ik kreeg op zaterdag ochtend enorme waterschade. Verder uitermate tevreden over de afhandeling door alle ingeschakelde partijen.
Anoniem
21 juli 2023
Anoniem
21 juli 2023
Anoniem
19 juli 2023
Anoniem
14 juli 2023
Anoniem
14 juli 2023
Anoniem
12 juli 2023Als jullie een mail sturen met daarin links naar documenten (meerdere links), zorg er dan voor dat ze werken. Ze werken nu allemaal niet. Geen idee wat mijn gebruikersnaam is, geen idee wat m'n wachtwoord is, geen idee wat ik moet doen om ergens bij te kunnen eigenlijk.
Anoniem
12 juli 2023Ik ben hartstikke tevreden over de wijze en snelheid waarmee de schade is afgewerkt. Duidelijke communicatie en snelle afwerking. Toppie.
Anoniem
6 juli 2023Bij de vraag "Hoe persoonlijk vond u het contact met ons?" moet ik u het antwoord schuldig blijven. Ik heb geen persoonlijk contact met u gehad, maar het verzekeringspakket via de website aangevraagd. De informatie op uw website is zeer helder en duidelijk, dit spreekt mij zeer aan. Bovendien geven de reviews aan hoe persoonlijk het contact met u wordt ervaren.