Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
29 juni 2023
Anoniem
28 juni 2023Het contact was erg plezierig. er werd ruim de tijd genomen, begrip getoond voor de situatie en tijdens de gesprekken teruggekoppeld naar de vorige gesprekken. Ik ben dankbaar dat ik ruim de tijd heb gekregen om te herstellen. Nogmaals heel erg bedankt!
Anoniem
27 juni 2023
Anoniem
27 juni 2023Supersnel behandeld en afgehandeld. Binnen 1 dag geregeld. Sneller kan je toch niet geholpen worden. Echt geweldig.
Anoniem
23 juni 2023Ik ben al heel lang klant van jullie. Heb twee keer schade gehad. Ik ben steeds geweldig geholpen. Ik heb alleen maar positieve feedback. Ik ben blij met klaverblad en blijf klant bij jullie.
Anoniem
22 juni 2023Ik ben zeer tevreden tot nu toe, ben nog niet van m’n ziekte af dus even afwachten hoe verder gaat maar tot nu toe goed geholpen en word persoonlijk gebeld dat vind ik heel fijn omdat ik niet van het mailen ben.
Anoniem
19 juni 2023
Anoniem
13 juni 2023Geachte, enquêteur Afgelopen week tijdens een gesprek met 1 van de medewerkers van Klaverblad, zag ik me naar aanleiding van heel veel jaren vrij gereden te hebben en een hele kleine schade niet echt een gewaardeerde klant, maar ben zeer blij met het aangeboden resultaat, mijn dank is groot en heb een heel ander gevoel bij deze schade afwikkeling. Top
Anoniem
13 juni 2023
Anoniem
9 juni 2023De aanvraag en proces erna nam veel tijd in beslag. Hierbij werd er weinig gecommuniceerd en heb ik zelf veel contact op moeten zoeken met jullie. De communicatie vanuit jullie vind ik slecht.