Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
29 juni 2022Nee gewoon zo door gaan Je wordt goed op de hoogte gehouden Dus echt blijft zo door gaan
Anoniem
29 juni 2022Mevrouw Elbers heeft mij zeer goed geadviseerd en bijgestaan.
Anoniem
29 juni 2022
Anoniem
28 juni 2022
Anoniem
28 juni 2022
Anoniem
28 juni 2022Duidelijke communicatie (geen juridische gedrochten), ook snel. Ik weet waar ik aan toe ben: heldere afspraken. Vriendelijke en persoonlijke benadering. Jullie denken mee in oplossingen. Overigens zou ik liever zien dat de verantwoordelijke ook daadwerkelijk de schade voor zijn kiezen krijgt, maar dat is jullie niet aan te rekenen.
Anoniem
28 juni 2022Nee, prima. Ik ben erg tevreden.
Anoniem
28 juni 2022
Anoniem
28 juni 2022
Anoniem
27 juni 2022Zeer nette afhandeling van de geleden schade , na alle ellende en permanente tegenslag van afgelopen 7 weken, niet verwacht. Top !!