Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
4 juli 2022Wij/ ik ben zeer tevreden met de hulp van Sandra Oskam. Niet alleen om dat het resultaat bereikt, maar vooral ook om de persoonlijke benadering.
Anoniem
4 juli 2022
Anoniem
1 juli 2022
Anoniem
1 juli 2022Doe wat aan jullie rechtsbijstand ik word gewoon geweigerd terwijl ik maandelijks de premie betaal !!!! Ik ben echt boooos ik wil ook meteen de verzekering stoppen ik ga niet voor iets betalen waar ik toch geen reet aan heb
Anoniem
1 juli 2022Boven verwachting dit dossier opgepakt en afgehandeld. Geweldig
Anoniem
1 juli 2022
Anoniem
1 juli 2022Inloggen is drama
Anoniem
30 juni 2022
Anoniem
29 juni 2022Veel, zo niet alles, gaat tegenwoordig online. Het aanvragen/afsluiten van een extra verzekering is blijkbaar gebonden aan het al hebben van een andere verzekering. Dit werd mij aan de telefoon duidelijk gemaakt en ik zou die info in het vakje opmerkingen kunnen/moeten plaatsen. In samenvatting: dit deel van het online proces kan verbeterd worden. Mvg, Dré
Anoniem
29 juni 2022