Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Aanbevelen
8,1
Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Geholpen
8,5
Informatie
8,3
Duidelijk
8,6
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    3 Rapportcijfer

    Anoniem

    20 december 2022

    Schade formulieren komen niet aan 3 keer moeten mailen gebeld krijg dan uitleg waarbij ik opnieuw mailtje krijg dat ik het opnieuw moet sturen

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    19 december 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    17 december 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    16 december 2022

    Jullie hebben je werk goed gedaan. Het schadebedrijf zelf niet.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    16 december 2022

    Alles is keurig afgehandeld.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    15 december 2022

    Fijn online zonder gedoe van tussenpersoon

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    14 december 2022

    Eerst telefonisch contact opgenomen ( meerdere malen) ik kreeg snel iemand aan de lijn en werd goed en duidelijk geholpen. De claim werd vervolgens snel afgehandeld

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    14 december 2022

    Mijn tip zou zijn om iemand niet deze vragen te sturen wanneer er online een verzekering is afgesloten. Ik ben voor jullie gegaan vanwege jullie pakkende radio reclame en gebruikersvriendelijke website. Ik vond dit uitermate en uitzonderlijk duidelijk en fijn werken, dus complimenten. De vraag of ik de hulp persoonlijk vond: neen, dit portaal kan door iedereen zo gebruikt worden en ik heb niemand gesproken dus het is niet persoonlijk. Dus ik vond het proces helemaal super, alleen de vragen niet passen bij de dienst die jullie mij hebben geboden.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    13 december 2022

    Ben erg blij met de snelle afhandeling. Ben dan ook dankbaar.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    13 december 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen