Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
3 mei 2022
Anoniem
3 mei 2022Top klantvriendelijk
Anoniem
3 mei 2022
Anoniem
2 mei 2022Een heel klein minpuntje was het onderwerp in de mail. Ik kreeg na beantwoording de mail later retour, met de mededeling dat de postmaster van kpn deze had gezien als spam. Daardoor moest ik een nieuw bericht aanmaken met een simpeler onderwerp. Hierdoor liep het mailverkeer 2 keer vertraging op.
Anoniem
2 mei 2022Goedemorgen, Ik ben zeer goed geholpen en zeer goede advies ontvangen. bij elke stap werd ik goed op de hoogte gehouden van de terugkoppeling van de tegen partij. zeer tevreden over de dienst. mevt m.r
Anoniem
1 mei 2022
Anoniem
30 april 2022
Anoniem
29 april 2022Af en toe persoonlijk contact bij het afhandelen van een zaak zou fijn zijn.
Anoniem
28 april 2022
Anoniem
28 april 2022Ik heb vanaf het begin een heel goed contact gehad met uw medewerker. En dat is tot het eind en de afronding zo gebleven.