Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
26 september 2022Bij aanmelding van een casus zou het fijn zijn als er een bericht van ontvangst gegeven wordt. Zeker wanneer de invulling van uw gestandaardiseerde software niet lukt, zoals in ons geval. Wij hebben dan ook onze casus per gewone e-mail aangemeld en na enkele dagen hebben wij telefonisch met uw telefoniste/medewerker gesproken waarna het 2 dagen duurde voordat wij zeker wisten dat de casus was aangemeld. Verder is het zeer kundig afgehandeld. Met vriendelijke groet Toon en Loes Stolk
Anoniem
26 september 2022Eerder een eerste contactmoment, zodat duidelijk is voor de klant hoe lang het kan gaan duren. Daarbij zou een doorschakel-telefoonnummer handig zijn, waarbij het dossiernummer de klant doorverbind naar de persoonlijke telefoonlijn van de behandelend advocaat, zodat snel en accuraat geschakeld kan worden zonder dat er een terugbelverzoek hoeft te worden neergelegd wat pas uren later, te laat, wordt gezien.
Anoniem
24 september 2022
Anoniem
23 september 2022alles is keurig netjes behandeld dik tevreden hoe dat allemaal verlopen is.
Anoniem
23 september 2022
Anoniem
23 september 2022Wij zijn zeer tevreden en na behoren geholpen!
Anoniem
23 september 2022
Anoniem
22 september 2022Op een gegeven moment heeft mevr. mr. van Malsen me nog even aangemoedigd om toch op een voorstel v/d 'tegenpartij' in te gaan en dat heeft geresulteerd in een voor mij positieve afloop. Scheelde toch maar liefst €760,- in de reparatiekosten van m'n laptop, waarvoor nogmaals mijn dank!
Anoniem
22 september 2022
Anoniem
22 september 2022