Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Aanbevelen
8,1
Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Geholpen
8,5
Informatie
8,3
Duidelijk
8,5
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    4 april 2022

    Ik geef het bedrijf een dikke 9 want jullie maken de reclame waar. Het draait echt om mensen! Zou ook heel graag bij jullie mee willen kijken/ werken zodat ik mijn rechtenstudie nog beter kan volgen.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    4 april 2022

    nee

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    4 april 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    2 april 2022

    De zaak is snel en goed afgehandeld. Het is alleen jammer dat mijn verkeerde bankrekening nummer werd vermeld in de mail. Hierdoor contact moeten opnemen met klaverblad. Het is verder allemaal goed gekomen.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    2 april 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    1 april 2022

    Jullie hulp was fantastisch, duidelijk,vriendelijk, veruit beter dan we onze verwachtingen hadden. Zijn jullie lang en met vol overgave bezig geweest voor ons! Duidelijke verwoording, jullie gave ons echt het gevoel alsof we er toe deden! Nogmaals vriendelijke dank!

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    1 april 2022

    Het moment van ingaan van de verzekering tot het ontvangen van informatie/een voorlopige dekking is onduidelijk. Hierdoor krijg je grote onzekerheid of je wel of niet voorlopig of sws verzekerd bent.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    1 april 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    Anoniem

    1 april 2022

    Mijn persoonlijke noot is dat ik heel erg mee heb moeten denken en zelf achter dingen aan heb moeten gaan Voorbeeld" Mijn eerste VSO stond vast voor april nu voor juni: als ik de advocaat niet er op gewezen had dat ik recht had op meer uren was ik mooi zelf het schip ingegaan Ik heb het erg gemist dat er een soort van gevochten voor me is Jammer dit...

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    1 april 2022

    Ik zou zeggen: Keep up the good work. Ik ben zeer tevreden over hoe mw. Heijman mijn zaak heeft behandeld. Het ging heel snel, en ik werd heel snel op de hoogte gehouden omtrent zaken. Compliment aan mw. Heijman!!

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen