Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
6 april 2022
Anoniem
6 april 2022
Anoniem
6 april 2022
Anoniem
6 april 2022
Anoniem
5 april 2022Ik ben verrast door de vlotte betaling van de schade. Hartelijk dank!
Anoniem
5 april 2022Iets minder ''cliƫnt'' gevoel geven. Met name jongere mensen kan en mag je best met je/jij aanspreken.
Anoniem
5 april 2022
Anoniem
5 april 2022Alles gaat via mail wat ik moeizaam vind, persoonlijk contact vind ik prettiger.
Anoniem
5 april 2022
Anoniem
5 april 2022Veel beter communiceren en telefonisch te bereiken zijn