Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
17 februari 2022
Anoniem
16 februari 2022Vreemd dat er geen account aangemaakt wordt waarin ik mijn autoverzekering kan inzien? of telefonisch contact?
Anoniem
16 februari 2022U stelt een vraag over “persoonlijk” terwijl alles via internet geregeld wordt en er geen menselijk contact aan te pas komt. Dat is prima natuurlijk, maar vandaar het “neutraal” bij de vraag hierover. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop alles geregeld wordt bij jullie.
Anoniem
15 februari 2022Hoop dat de premie omlaag mag in de nieuwe situatie 😉
Anoniem
15 februari 2022Ik ben erg tevreden en verrast door de afhandeling. Dus een tevreden klant en dat zullen andere mensen ook te weten komen.
Anoniem
14 februari 2022Prima gedaan, na vraagstelling, goed en duidelijk antwoord.
Anoniem
14 februari 2022
Anoniem
14 februari 2022
Anoniem
13 februari 2022We hadden om hulp gevraagd bij een zeer onverkwikkelijke zaak die al anderhalf jaar loopt. Bij het eerste contact hierover met Klaverblad was duidelijk dat deze zaak al veel langer liep dan we bij u voor rechtshulp verzekerd zijn. Toch kregen we de vraag alle relevante zaken en bewijsstukken door te geven (er was dus hoop), om vervolgens te horen dat u juist om die reden niets voor ons kunt betekenen. Het duidelijk, leesbaar en overzichtelijk bij elkaar zetten van alles dat is gepasseerd, is heel erg veel werk geweest, werk dat we niet overhoop hadden gehaald als we direct hadden geweten dat de verzekering alleen geldt bij zaken die pas na de ingangsdatum ervan hadden gelopen. Dus jammer... Het is natuurlijk fijn te horen (ik neem aan dat ik dat dan wél goed heb begrepen) dat we bij eventuele toekomstige zaken waarbij we rechtshulp nodig hebben bij Klaverblad mogen aankloppen, maar uiteraard, zoals dat bij alle denkbare verzekeringen geldt, hopen we u verder nooit meer te hoeven schrijven.
Anoniem
10 februari 2022Geen