Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Aanbevelen
8,1
Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Geholpen
8,5
Informatie
8,3
Duidelijk
8,6
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    22 juli 2022

    Prima afwikkeling. Niets meer aan doen verder ;)

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    22 juli 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    Anoniem

    22 juli 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    21 juli 2022

    Top weinig op aan te merken

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    21 juli 2022

    ik vond ondanks dat ik overduidelijk heel ziek ben geworden en daarmee tijdelijk arbeidsongeschikt, het toch moeilijk om een beroep te doen op de AOV/een uitkering, vanuit een gevoel van schaamte denk ik, van 'dat doe je niet ...'. De combinatie van zakelijkheid en persoonlijke benadering, de prettige toon in het telefoongesprek en vlotte afhandeling van aanvraag en uitkering, hebben mij goed geholpen, naast inkomenszekerheid ook zeker in mijn herstel. Met vriendelijke groet, Bas van Delden

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    21 juli 2022

    Voor het eerst in vele jaren heb ik zelf een schadeclaim ingediend terwijl ik niet wist hoe ik dit aan moest pakken. Door duidelijke communicatie heb een goed gevoel over de procedure en afhandeling. Ik voelde me gehoord en serieus genomen. Dank u .

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    19 juli 2022

    Ik heb jullie benaderd en de deskundigen beoordeelden dat ik in mijn gelijk was. Voor toestemming gevraagd voor extern advocaat dit is dan ook zo hoe uw ziet een succes!! Maar je moet wel voldoende bewijzen voorhanden hebben. Bedankt voor u medewerking. Zal altijd bij klaverblad blijven .

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    19 juli 2022

    Ik had aangegeven dat ik zo’n 15 jr geleden een meniscus operatie heb gehad en daar kwamen enorm veel detail vragen over. Vond ik vreemd want dit zijn a. Standaaringrepen en b. Mijn werk is hoofdzakelijk zittend, dus in feite is dit niet relevant

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    19 juli 2022

    Wij zijn zeer tevreden.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    18 juli 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen