Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
22 juli 2022Prima afwikkeling. Niets meer aan doen verder ;)
Anoniem
22 juli 2022
Anoniem
22 juli 2022
Anoniem
21 juli 2022Top weinig op aan te merken
Anoniem
21 juli 2022ik vond ondanks dat ik overduidelijk heel ziek ben geworden en daarmee tijdelijk arbeidsongeschikt, het toch moeilijk om een beroep te doen op de AOV/een uitkering, vanuit een gevoel van schaamte denk ik, van 'dat doe je niet ...'. De combinatie van zakelijkheid en persoonlijke benadering, de prettige toon in het telefoongesprek en vlotte afhandeling van aanvraag en uitkering, hebben mij goed geholpen, naast inkomenszekerheid ook zeker in mijn herstel. Met vriendelijke groet, Bas van Delden
Anoniem
21 juli 2022Voor het eerst in vele jaren heb ik zelf een schadeclaim ingediend terwijl ik niet wist hoe ik dit aan moest pakken. Door duidelijke communicatie heb een goed gevoel over de procedure en afhandeling. Ik voelde me gehoord en serieus genomen. Dank u .
Anoniem
19 juli 2022Ik heb jullie benaderd en de deskundigen beoordeelden dat ik in mijn gelijk was. Voor toestemming gevraagd voor extern advocaat dit is dan ook zo hoe uw ziet een succes!! Maar je moet wel voldoende bewijzen voorhanden hebben. Bedankt voor u medewerking. Zal altijd bij klaverblad blijven .
Anoniem
19 juli 2022Ik had aangegeven dat ik zo’n 15 jr geleden een meniscus operatie heb gehad en daar kwamen enorm veel detail vragen over. Vond ik vreemd want dit zijn a. Standaaringrepen en b. Mijn werk is hoofdzakelijk zittend, dus in feite is dit niet relevant
Anoniem
19 juli 2022Wij zijn zeer tevreden.
Anoniem
18 juli 2022