Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
30 augustus 2022
Anoniem
29 augustus 2022
Anoniem
29 augustus 2022
Anoniem
29 augustus 2022Heb alleen contact gehad via internet dus vragen over persoonlijk contact zijn eigenlijk niet van toepassing.
Anoniem
29 augustus 2022Nee het was netjes geregeld
Anoniem
29 augustus 2022Makkelijker en sneller bereikbaar zijn bij eerste melding. Omdat er dan vaak urgentie is.
Anoniem
28 augustus 2022
Anoniem
27 augustus 2022
Anoniem
26 augustus 2022
Anoniem
26 augustus 2022Ondanks dat het onderwerp van de door mij gestelde vraag niet in ons verzekeringspakket zat, kreeg ik toch antwoord. DAT is wat men noemt Klantvriendelijk! De TV reclames zijn dan ook naar waarheid!