Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
28 juli 2022
Anoniem
27 juli 2022De desbetreffende advocate was zeer onkundig en niet strijtlustig ,en had het dossier overgenomen van ex collega.echter hoor je je eerst erin te verdiepen en dat had ze niet gedaan,,en zij als advokate was gewoon niet geintresseerd en gemotifeerd om de zaak goed af te ronden wat ik ook al vanaf het eerste moment kenbaar aan haar heb gemaakt ,zelfs nadat ik haar kenbaar had gegeven dat ik geen vertrouwen in haar had had zij het dossier wegens vertrouwensbreuk retour moeten geven bij rechtsbijstand van klaverblad,,dit is wat men noemt makkelijk geld verdienen en ongeintresseerd te werk gaan..maar wel ten nadele van mijn verdere toekomst en geld/ levens inkomen en nog belangrijke mijn gezondheid leid hier ontzettend onder.en dat nog tm mn 68 levensjaar minstens terwijl mn lichaam kapot is...dus inderdaad bedankt klaverblad . Vriendelijk groetend J.firing van egmond.
Anoniem
27 juli 2022Geen tip. Prima geregeld bij Klaverblad
Anoniem
27 juli 2022Service die ik heb gekregen was zeer goed.
Anoniem
26 juli 2022Jullie zijn de enige verzekeraar die, in mijn optiek, doen wat ze zeggen. Niets dan lof!
Anoniem
26 juli 2022
Anoniem
26 juli 2022
Anoniem
26 juli 2022Zeer goede begeleiding in de zaak en veel feedback gehad ….
Anoniem
25 juli 2022
Anoniem
23 juli 2022