Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Brink
19 juni 2023
Aarts
13 juni 2023Geachte, enquĂȘteur Afgelopen week tijdens een gesprek met 1 van de medewerkers van Klaverblad, zag ik me naar aanleiding van heel veel jaren vrij gereden te hebben en een hele kleine schade niet echt een gewaardeerde klant, maar ben zeer blij met het aangeboden resultaat, mijn dank is groot en heb een heel ander gevoel bij deze schade afwikkeling. Top
koning
13 juni 2023
Anoniem
9 juni 2023De aanvraag en proces erna nam veel tijd in beslag. Hierbij werd er weinig gecommuniceerd en heb ik zelf veel contact op moeten zoeken met jullie. De communicatie vanuit jullie vind ik slecht.
Anoniem
7 juni 2023Zal pas later de vragen stellen. Heb nu niks met jullie nog te maken gehad
Van der Heijde
7 juni 2023geen
Anoniem
7 juni 2023.
Anoniem
4 juni 2023
Anoniem
4 juni 2023De aanmelding voor de verzekering verliep voorspoedig. Op dit moment kan ik niet beoordelen hoe de afhandeling is wanneer ik de verzekering nodig heb.
Anoniem
2 juni 2023Ik vind dat jullie snel handelen. Dat had ik niet verwacht. Maar ik heb dan ook nog nooit een schade ingediend/onbekend met de werkwijze. Bedankt voor de ontiegelijk snelle handeling! Dan kan ik aan de slag! Vriendelijke groet, Marleen Arendshorst