Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
7 december 2024Geen tips, alles naar tevrdedenheid verlopen
Leonidas
7 december 2024
Beaufort
7 december 2024Bel eens op om vragen te stellen in plaats van een onpersoonlijke afwijzing met onjuiste conclusies
Anoniem
7 december 2024
Anoniem
6 december 2024
Marjo Kollee
6 december 2024Een 10 dank jullie wel
Anoniem
5 december 2024Afhandeling van schade duurde bijna een jaar. Van het kastje naar de muur gestuurd. Tussen elke mail zit meer dan een week reactietijd. Telefonisch niks te bespreken alleen per mail wat veel te lang duurt.
Anoniem
4 december 2024
Hamar de la Brethonière
3 december 2024De enig tip die ik mij kan bedenken is het eerste contact wat dieper op de vraag was ingegaan dan had ik geen tijd hoeven te steken me het invullen en verzamelen van gegevens. Aan de andere kant ben ik door de goede service toch wat geholpen en ben daar ontzettend dankbaar voor.
Bakelaar
3 december 2024