Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,1

    Geef uw mening

    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    13 september 2017

    Dat weet ik niet zeker dat moet nog bewijzen

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Anoniem

    13 september 2017

    Een maatschappij die claimt "normaal te doen" zou mee moeten denken met de klant. Het laten repareren van een ruitschade om doorscheuren te voorkomen is "normaal" dat is preventief. Maar Klaverblad vindt het kennelijk "normaal" dat klanten dit niet doen. Als er drie keer in twee jaar tijd een ster gerepareerd wordt gaat Klaverblad dreigen. Daar ben ik niet van gediend en is daarom reden om Klaverblad de rug toe te keren en dat ook aan anderen te vertellen.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Beste meneer Van den Biggelaar, We vinden het vervelend dat u hier een negatief gevoel over heeft. Wij willen graag dat de premie betaalbaar blijft voor al onze klanten. Daarom wijzen wij klanten die gemiddeld veel claims indienen hier op. Zo weet u waar u aan toe bent en kunt u hier rekening mee houden. Dit bedoelen we niet dreigend, maar enkel informerend. Wij vinden het natuurlijk vervelend als een klant zijn verzekering opzegt, maar die keuze is uiteraard aan u. Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op. Wij helpen u graag. Met vriendelijke groet, Ike

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    11 september 2017

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 september 2017

    correcte, vlotte afwikkeling van de schade

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    8 september 2017

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 september 2017

    Zonder teveel poespas schadeclaim netjes afgehandeld met de tegenpartij. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken via de mail.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    Anoniem

    6 september 2017

    Ik werd niet op de hoogte gehouden. Moest zelf contact zoeken om aan te sporen tot handelen en na dit kenbaar te hebben gemaakt veranderde er nog niets. Daarnaast was het handelen en de opvolging zeer traag.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    5 september 2017

    Bijzonder persoonlijke en klantvriendelijke verzekeraar. Bij bellen altijd direct iemand aan te telefoon die verstand van zaken heeft en geen computer of wachtrij! Jullie rechtsbijstandsverzekering heeft de schadeclaim t.g.v. een auto ongeval sterk afgehandeld. Jullie zijn die paar centen extra wel waard! Ik ga in de nabije toekomst al mijn verzekeringen naar jullie oversluiten.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    2 Rapportcijfer

    Anoniem

    3 september 2017

    Jarenlang een auto verzekering gehad, wordt je geschrapt omdat de auto te oud wordt, blijf vooral normaal doen Klaverblad.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Wij vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent. Alleen moet uw review berust zijn op een misverstand. Wij beëindigen nooit een autoverzekering vanwege het bouwjaar van de auto. In ons systeem zien wij wel dat u twee jaar geleden zelf uw autoverzekering heeft beëindigd. Dit naar aanleiding van een product wijziging waarover wij u toen hebben geïnformeerd. Wij vinden het altijd vervelend als klanten hun verzekering opzeggen, maar respecteren uiteraard uw keuze. Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag. Groet, Aad

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    2 september 2017

    Ben al 25 jaar gezekerd bij Klaverblad, heb in die tijd een paar keer schade gehad. Altijd goed afgehandeld, zelfs een keer niet m,n noclaim korting ingehouden ondanks ze dit niet konden verhalen op de tegenpartij. Ben dit niet vergeten en zal dus nooit naar een ander gaan.Ben erg tevreden over Klaverblad.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    `

    Filter de beoordelingen