Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Aanbevelen
8,1
Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Geholpen
8,5
Informatie
8,3
Duidelijk
8,5
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    3 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 december 2021

    hopeloos

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 december 2021

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    3 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 december 2021

    Tips: If you are unable to help or have issues with staff, please inform your customers about the situation. I am stopping with my Klaverblad subscription and I will personally recommend my entire network to also do so. I experienced horrible communication. On calling by phone I was reminded that Klaverblad is allowed 10 days to respond. On allowing time for a response, I got none. I was never informed that my case's handler has left the company or that I can expect a delay. On calling about this I got the response that my case is 'not critical'. This after over a month of waiting and a collection agency threatening me with a fine. In the end to rid myself of the stress of this case, I agreed to settle with a small reimbursement and Klaverblad could close the case. While the guilty party got unfairly paid in full.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 december 2021

    De beste meneer heeft mij goed en simpel uit gelegd hoe ik het moest doen ben ok heel blij dat het via de telefoon kon aan gezien ik dyslexie hem snap ik sommige dinge niet goed maar door de hulp van deze meneer is dat geheel gemakkelijk gegaan nog vriendelijk bedankt voor het helpen en de klanten te verzorgen 10+

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 december 2021

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    8 december 2021

    Het is de eerste keer dat ik zaken doe met jullie en dat is puur op basis van de reclame op TV over 'het lang genoeg gewoon doen' wat mij vertrouwd over doet komen. Dus ik ben benieuwd. Met vriendelijke groet Hans Slagboom Arbo Select.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    8 december 2021

    Ik vond de schade expert die jullie ingeschakeld hebben niet heel vriendelijk. Hij best bot en had geen goede inlevingsvermogen in de situatie. Jullie ( klaverblad) hebben het daarin tegen wel getoond waardoor we toch nog tevreden zijn.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    8 december 2021

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    8 december 2021

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    8 december 2021

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen