Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
27 oktober 2021ik vind dat ik goed geholpen bent ik ben te kort bij jullie om advies te geven gr
Anoniem
27 oktober 2021
Anoniem
26 oktober 2021Ik heb niet echt tips, ben prima geholpen
Anoniem
26 oktober 2021Alles was super top geregeld. Eigenlijk zo goed dat ik geen tips heb. Als ik er dan toch 1 moet bedenken, zou ik zeggen. Blijf vooral de persoonlijkheid en de snelle reacties aan de telefoon en in het mailverkeer aanhouden. Dit is een grote pre ten opzichte van andere verzekeraars.
Anoniem
25 oktober 2021
Anoniem
25 oktober 2021Als ik dat geld gebeurd heb ben ik dik tevreden
Anoniem
22 oktober 2021Meer menselijk met een probleem omgaan.
Anoniem
22 oktober 2021
Anoniem
22 oktober 2021niet van toepassing, dit verzoek is op snelle en juiste wijze uitgevoerd met helaas geen resultaat maar wel op basis van de juiste argumenten.
Anoniem
21 oktober 2021Geen tips. Ben perfect geholpen! Heel hartelijk dank.