Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
17 april 2025
Eekelder
17 april 2025
Anoniem
15 april 2025
Jansen
15 april 2025Pro actief benaderd, goed en duidelijk geholpen
Anoniem
14 april 2025
Knappers
11 april 2025Ik heb geen andere tips dan zo door gaan met jullie service. Jullie maken het uitgangspunt 'gewoon goed verzekerd' uitstekend waar! Wat mij betreft, zeker waar!
Raesen
10 april 2025Alles naar wens.
Kolthoorn- Bom
10 april 2025
Anoniem
10 april 2025Prima geholpen in deze zaak, zelf hebben we hier nog niet mee te maken gehad, daarom fijn dat we goed zijn geholpen.
Geurts
10 april 2025mijn onderwerp is geheel digitaal verwerkt. Misschien ook wel prettig om mondeling iets te vernemen. hierdoor kan je jouw verhaal misschien meer toelichten, direct vragen stellen enz. Bijvoorbeeld: leg op papier uit wat er met jouw dossier gebeurd en vraag de klant of hij/zij vragen heeft en geef dan aan wanneer je contact opneemt met de klant. Mvg, Johan Geurts