Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
12 augustus 2025Naar mijn mening werd in een reactie op mijn verzoek via de e-mail niet heel persoonlijk gereageerd daarop. In ieder geval vond ik dat de e-mail stukken beter verwoord had kunnen worden. Voor de rest een goede service, duidelijk, snel antwoord etc.
Anoniem
12 augustus 2025
Straub
12 augustus 2025
Leloux
12 augustus 2025Heb in het traject niks gehoord en geen antwoord op mijn mail gehad, alleen mijn 2e mail wel maar het is verhaald dus ik ben tevreden.
Anoniem
12 augustus 2025
Anoniem
12 augustus 2025Nee geen tips, ik ben perfect geholpen
Anoniem
8 augustus 2025
Anoniem
8 augustus 2025Het was gewoon heel fijn! Dankjewel dat alles geregeld is!
Anoniem
8 augustus 2025Het eerste contact met de klantenservice wat was onpersoonlijk en weinig empathisch. De jurist daarentegen was erg vriendelijk, begaan en professioneel.
Huijskens
6 augustus 2025Super goed geholpen