Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
1 augustus 2025Geen aanvullingen. Was een heel fijn gesprek.
Oosterman
1 augustus 2025prima service, geen aanmerkingen
Anoniem
31 juli 2025Deze vragenlijst is een beetje snel. Ik heb de verzekering nog niet ingeschakeld.
Anoniem
31 juli 2025
Buwalda
31 juli 2025
Bleijerveld
31 juli 2025geen tips
Anoniem
31 juli 2025Het kan allemaal wel wat sneller. Als iemand een grote schade heeft en dan 5 weken moet wachten op zekerheid is lang.... . Mvg Roy vd G oor..
Van der Vlugt
30 juli 2025
Ippel
29 juli 2025geen
Anoniem
29 juli 20251. De daadwerkelijke inhoudelijke terugkoppeling duurde ongeveer 10 werkdagen. Bij de ontvangstbevestiging werd wel aangegeven dat dit door drukte (en ik neem aan de vakantietijd) tussen de 5 en 15 zou kunnen duren, dus in principe binnen de gecommuniceerde tijd. Toch voelde 2 weken een beetje lang, een tussentijdse update was hier fijn geweest. Verder een prima afhandeling. 2. Bij het uploaden van de documenten zou het handig zijn als je meerdere documenten per categorie kan uploaden (i.p.v. de rest van de documenten na te sturen via e-mail). Nu kan je bijvoorbeeld maar 1 correspondentiebestand uploaden, terwijl dit juist vaak meerdere documenten zijn.