Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Tevredenheid
8,6
Aanbevelen
8,1
Persoonlijk
7,7
Informatie
8,3
Geholpen
8,5
Duidelijk
8,6
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 april 2025

    Voor erg zakelijk zeker om dat het om een klein bedrag gaat jammer dat is mijn tip

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 april 2025

    We zijn goed geholpen. Medewerker had verstand van zaken.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    3 Rapportcijfer

    Anoniem

    8 april 2025

    Jullie tv reclames zijn de grootste leugens. Het draait alleen maar om geld verdienen. Kansloos.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    5 Rapportcijfer

    van Baaren

    8 april 2025

    In antwoord op de aanvraag kreeg ik de opmerking dat claims tegen Chemours (chemische fabriek in onze regio) zouden worden uitgesloten. Daarover heb ik vragen gesteld, maar geen antwoord ontvangen. Ik zou graag binnen de bedenktijd antwoord willen hebben of anders de bedenktijd willen verlengen met de tijd die jullie nodig hebben om te antwoorden. Graag ontvang ik uw reactie.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Genot-Dijkstra

    7 april 2025

    Misschien iets sneller reageren.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    Holtland

    7 april 2025

    Klaverblad verzekeringen ziet geen verschil in hersteld zijn en 100% aan het werk zijn. IK ben weer 5dgn per week gaan werken maar ben niet (volledig ) hersteld. echter toen icterus moest gaan naar 4 dan per week werken zeg maar 80% ging opnieuw de drie maanden wachttijd in. Dit is de eden dat ik klaverblad absoluut niet adviseer en mijn eigen contract binnenkort op ga beeindigen

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    6 april 2025

    Ik hoop u heel lang niet nodig te hebben

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    4 april 2025

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Hartmans

    4 april 2025

    Eerder al klant geweest , toen was de service ook al goed ! Doe graag weer zaken met jullie , groet Aurelio hartmans

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    3 april 2025

    na het aanmelden en documenten indienen geen reactie meer gehad. Zelf gebeld om te horen wat er nu besloten was of er een uitkering zou komen of niet. Ik had graag even bericht gehad over het feit dat er een uitkering zou komen van af een bepaalde datum. Verder prima afgehandeld.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen