Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
11 juli 2022nope
Anoniem
8 juli 2022-
Anoniem
8 juli 2022Samira heeft ons meer dan kundig geholpen. Daar waar ik als particulier zag dat er geen kans van slagen heeft , heeft Samira ons kundig geholpen.
Anoniem
8 juli 2022Prettig contact en zakelijk.
Anoniem
8 juli 2022Het zou fijn zijn gaande het proces nog iets van jullie te horen. Tussen de melding is ontvangen en de schade is afgewikkeld. Hartelijke groet Harmen Westerterp
Anoniem
8 juli 2022
Anoniem
8 juli 2022Ik ben me aan het verweren tegen jullie in plaats van dat er meegeholpen wordt in het verweer tegen de eiser. Je kunt ook niet alle geschikte stukken uploaden vandaar dat er altijd onvoldoende kans is op succes in de zaak. Verder betaal ik al sinds 2005 rechtsbijstand er is nooit iets gebeurt, tot nu. Nu sta ik volledig in de kou en moet ik in mn eentje het verweer regelen. Ik denk er nu serieus over na om al mn verzekeringen weg te halen bij jullie. Het is allemaal heel erg onpersoonlijk en duurt te lang en brengt voor jullie klanten stress mee. Koen van Rooijen
Anoniem
7 juli 2022
Anoniem
7 juli 2022
Anoniem
7 juli 2022Foto’s laden niet goed op de website, meerdere keren geprobeerd. Hierna kwam aanvraag bij de verkeerde afdeling terecht. Kwam bij brand terecht en was rechtsbijstand, hiervoor meerdere keren moeten bellen. Mevr. Oudijn heeft later alles goed opgelost, en goed op de hoogte gehouden.