Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Aanbevelen
8,1
Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Geholpen
8,5
Informatie
8,3
Duidelijk
8,6
Verwachtingen
7,4

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 februari 2024

    Goed

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 februari 2024

    Nvt. De behandeling en afhandeling van vragen vind ik prima.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 februari 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    6 februari 2024

    prima,

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    1 februari 2024

    Het proces is naar tevredenheid verlopen. Zowel indirect middels de tussenpersoon van van Leeuwen verzekeringen, de heer Stan van de Vorst als de ingeschakelde schade expert als de directe reactie van u middels bekendmaking van het toegekende bedrag.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    1 februari 2024

    De vraag van persoonlijk geholpen wordt gedaan door onze tussenpersoon. En die doet dat altijd goed. zeer persoonlijk en aanspreekbaar. Hou vol zou ik zeggen.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    31 januari 2024

    Nvt

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    31 januari 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    30 januari 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    5 Rapportcijfer

    Anoniem

    30 januari 2024

    Claim was wel bevestigd per mail, maar niet in systeem. Een medewerker had dit er vervolgens in gezet en zou deze binnen enkele dagen bekijken. Niet gebeurd. Toen een mail met vragen; direct beantwoord, maar geen reactie. Onduidelijk wat de status was of het tijdspad Gebeld, terugbelverzoek. Twee dagen later gebeld, terugbelverzoek. Weer twee dagen later gebeld, absolute chaos op het call center (4 mensen van drie afdelingen gesproken....). Resultaat? Terugbelverzoek. Toen terug gebeld door een geagiteerde dame die "niet snapte waar ik voor belde". Waar kan ik u mee helpen zou misschien beter passen. Jammer, want over het algemeen/voorheen was contact wel prettig.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen