Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
16 december 2024Ik ben altijd heel goed geholpen, maar de communicatie de afgelopen weken vond ik ronduit slecht. Het was minder persoonlijk en begripvol dan hoe ik jullie eerder heb ervaren. Met name dat ik zelf continu moest bellen om informatie te krijgen terwijl je al weinig energie hebt vond ik heel vervelend.
Anoniem
16 december 2024
Bhondoe
13 december 2024Ik vond de afhandeling netjes en nauwkeurig en veel feedback.
Ravestijn
13 december 2024
Anoniem
12 december 2024Goed geholpen alleen lang gewacht door de tegenpartij. Aar voor de rest goed
Anoniem
11 december 2024bereid jullie goed voor nav dat ik 3 verschillende rechtsbijstandspersonen heb gehad (en het ongeveer 1,5 jaar heeft geduurd om de zaak rond te krijgen)en ik bij alle 3 moest vertellen dat IK bij Voogd en Voogd verzekerd ben ! Ik snap nu nog steeds niet WAAROM jullie niet weten dat ik dat was EN waarom jullie het schadebedrag bij MIJN verzekering probeerden te innen en niet bij Unive? Mvg J te Mebel.
Anoniem
11 december 2024Super slecht!! Waardeloze onkundige dame... Zonde van iedere euro een rechtsbijstand verzekering. Neem een echte advocaat .t kost wat maar dan heb je wat!
Anoniem
10 december 2024Ik ben ontzettend fijn geholpen. Fijn contact gehad en de uitslag was meer dan we verwacht hadden. Echt ongelofelijk fijn.
Wolff
9 december 2024
Anoniem
9 december 2024Ik ben fantastisch goed geholpen en bij onverwachte tegenvallers werd er ook een oplossing gevonden. Het was een heel prettig contact en ik werd ook persoonlijk te woord gestaan. Beter kan niet.