Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
26 april 2022
Anoniem
25 april 2022de afhandeling duurde lang omdat het auto ongeluk in belgie heeft plaatsgevonden. daar kan klaverblad verzekeringen niets aan doen. Ik had het fijn gevonden om frequenter een update te horen. Ik heb nu een paar maal zelf een mail gestuurd met de vraag hoe de status was. het ging namelijk om een aanzienlijk bedrag. Ik had het fijn gevonden te horen dat er nog geen vooruitgang was, dan niets te horen. Bovenal ben ik wel tevreden met de service!! dank
Anoniem
25 april 2022
Anoniem
25 april 2022
Anoniem
25 april 2022
Anoniem
25 april 2022Ik wou jullie even bedanken dat alles wat jullie zeggen in de reclame's ook waar is. Ik voelde me eerlijk behandeld door jullie en dat vond ik heel prettig.
Anoniem
23 april 2022Het is vrij duidelijk. Waarschijnlijk zal ik nog wel bellen, omdat ik nog een paar dingen iets duidelijker wil weten waarvoor ik verzekerd ben. In een persoonlijk gesprek kan dit mij beter helderheid geven.
Anoniem
22 april 2022
Anoniem
22 april 2022Ben blij dat het gelukt is, maar omdat ik eerlijk ben over pijntjes (dus geen zware klachten) en omdat ik aangevinkt word als alcoholist terwijl ik juist zeg dat ik GEEN alcohol drink. Moet er van alles nagekeken worden en duurt het een maand voordat ik dan echt verzekerd ben. Dat is dan net jammer. Vind ik dan.
Anoniem
22 april 2022