Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
9 november 2022Ik vind de polisvoorwaarden in ons geval onduidelijk. Ik dacht verzekerd te zijn tegen inbraak. Er word aantoonbaar een crossmotor gestolen uit onze garage met sporen van braak en een politie rapport. Onder aan de streep blijven we met lege handen achter. Hoe moet ik dit mijn zoon dit uitleggen die jaren hard heeft gewerkt voor zijn hobby. Ik had, zeker van klaverblad, een andere benadering en oplossing verwacht. En wat ik verder ook echt niet vind kunnen is dat er een expert word gestuurd terwijl jullie op voorhand al weten dat er artikels zijn die aangeven dat een motorrijtuig niet verzekerd is. Die expert was dus overbodig maar zal ook betaald moeten worden. Hij was van een extern bureau. Verkwisting van premie geld. Nee Klaverblad ik ben zeer zeer teleurgesteld. Met vriendelijke groeten Richard Timmermans
Anoniem
2 november 2022
Anoniem
1 november 2022Op vrijdag 29 oktober gebeld. Direct een medewerker aan de lijn, top!!! Ik zou teruggebeld worden op maandag 31 oktober ivm verzekering ingangsdatum 1 november. om 16:00 was ik nog niet teruggebeld, daar werd ik toch wel een beetje zenuwachtig van... nog 2 uur om mijn verzekering te regelen.... daarom zelf maar gebeld. gelukkig weer direct een medewerker aan de lijn die mij om 17:00 terugbelde en meedeelde dat alles was geregeld
Anoniem
28 oktober 2022Zeer tevreden
Anoniem
26 oktober 2022Ik heb nog niet zoveel ervaring met Klaverblad verzekering Alleen maar van horen zeggen
Anoniem
24 oktober 2022ben er super blij mee
Anoniem
22 oktober 2022Ik heb in Februari dak lekkage gemeld, ik heb pas in oktober uitslag gekregen. Ik vind het behoorlijk lang duren.
Anoniem
21 oktober 2022Ten opzichten van andere verzekeringsmaatschappijen zijn jullie duidelijk en is de aanvraag, zeker voor een bedrijfsauto, heel goed in te vullen, snelle antwoorden en vragen, ook dat er een tijdelijke verzekering geboden werd i.v.m. het type alarm wat op de auto zit. Goed bezig Klaverblad.
Anoniem
20 oktober 2022Na eerste melding via internet komen er alleen maar meer formulieren en dingen die ik moest doen Dit dus allemaal via de mail en als dat allemaal ingevuld is hoor en zie je niks meer van hoe het verder gaat Schade is ondertussen hersteld maar hoe het geregeld is geen idee . Dus persoonlijk contact sorry maar dat is ver te zoeken. Met vriendelijke groet Bea en Jan Jonkers
Anoniem
18 oktober 2022Voordat ik u belde met de schademelding, heb ik de polisvoorwaarden gelezen en vermoedde dat de schade vergoed werd, maar wist het niet zeker. Daarom belde ik. Een klein puntje: de telefonist die mij als eerste te woord stond, vertelde dat dit niet vergoed werd door de inboedelverzekering. Ik vroeg of ik kon worden doorverbonden met de schadeafdeling. Vervolgens werd ik heel vriendelijk geholpen en was het duidelijk voor mij dat dit wel onder de verzekering viel (grote opluchting). De afwikkeling was helder en bij een vraag (mag ik de matrassen al weg doen) kreeg ik ook gelijk antwoord. Ik heb daarom heel tevreden over hoe dit door u is opgepakt.