Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
20 april 2022Geen essentiële tips. In mijn geval was het fijn geweest dat ik niet door een anoniem nummer gebeld werd want dat kon ook mijn werkgever zijn. Wellicht kunnen jullie dit oplossen.
Anoniem
20 april 2022Top
Anoniem
19 april 2022
Anoniem
19 april 2022Ik had wel een beetje coulance werwacht na al die jaren dat ik b0ij jullie verzekerd ben en nog nooit iets geclaimd heb
Anoniem
15 april 2022
Anoniem
15 april 2022
Anoniem
14 april 2022
Anoniem
14 april 2022
Anoniem
14 april 2022Vond het een ventje lastig om het online aan te vragen. Ben meer een persoon van persoonlijk contact
Anoniem
13 april 2022Ben uitermate tevreden over de afhandeling van de stormschade. Ik ben niet iemand die voor elk “wiswasje” de verzekering inschakelt ( en zal dat ook niet gaan doen in de toekomst) maar als het dan een keer nodig is waren jullie super qua afhandeling. Ik ben al jaren verzekerd bij klaverblad en als jullie service zo blijft gaat dit wat mij betreft nog jaren zo door. Dank voor het wegnemen van een hoop frustratie.