Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,2
Aanvraagproces
8,2
Claimafhandeling
8,3
Betrouwbaarheid
8,3
Prijs/kwaliteit
8,2

    Geef uw mening

    6 Rapportcijfer

    Anoniem

    24 augustus 2017

    Ik ben al 17 jaar klant met al mijn verzekeringen (opstal, glas, inboedel, aansprakelijkheid, rechtsbijstand arbeid/verkeer en consumenten en nu heb ik een officiële waarschuwing ontvangen dat ik te veel claims zou hebben. Een vraag stellen over iets is kennelijk al een claim. We zijn met het gezin verzekerd en in de 17 jaar hebben we over de 6/7 modules die we hebben lopen 9 "claims" (waarvan 5 advies vragen waren betrekking hadden om advies betreffende rechtsbijstandsbijstand verzekering). 2x schade aan een raam en 2x schade aan telefoon en 1x aansprakelijkheid omdat mijn man iets had gebroken bij een ander (120 euro was dat geloof ik) Ik ben zwaar beledigd en ga ook zeker zsm overstappen nu. Ik ben nog steeds verzekerd op de oude manier dat de tussenpersoon via de maandelijkse premie betaald wordt dus ik betaal ook nog eens te veel. Dat nam ik voor lief maar na deze waarschuwingsbrief niet meer. Waar staan in de voorwaarden dater een max is aan vragen die je mag stellen? En 5 vragen in 17 jaar is te veel? Belachelijk.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Goedemorgen, Een collega van mij heeft inmiddels contact met u gehad om één en ander te verduidelijken. Ik hoop dat u nu iets meer begrip kunt opbrengen voor ons standpunt. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij het graag. Groeten, Aad

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    24 augustus 2017

    Ik ben zeer tevreden over de snelle en correcte afhandeling van de schade van het door mij opgegeven product.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    23 augustus 2017

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    23 augustus 2017

    Snelle afhandeling . Telefonisch word alles duidelijk uitgelegd als je vragen hebt.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    22 augustus 2017

    Al meer dan 20 jaar naar tevredenheid klant

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    21 augustus 2017

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    17 augustus 2017

    Prettige persoonlijke benadering, goede informatie en snelle afhandeling

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Anoniem

    16 augustus 2017

    Een simpele vraag stellen over een tijdelijke dekking wordt beantwoordt met 20 minuten waarom het niet kan, want er zijn meer klanten en dat kan ze niet beloven en ook niet waar maken en dit verhaal vervolgens 10 keer herhalen. Gelukkig heb ik niet van dit soort telefonistes in dienst.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Beste heer de Vries, Wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Wij proberen onze klanten altijd zo goed en volledig mogelijk te helpen aan de telefoon. Wij nemen nog contact met u op om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, Mike

    6 Rapportcijfer

    Anoniem

    15 augustus 2017

    zonder overleg de uitkering stop zetten terwijl ik wel arbeid ongeschikt ben

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    11 augustus 2017

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Filter de beoordelingen