Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
13 april 2022
Anoniem
12 april 2022Nvt
Anoniem
12 april 2022Gewoon goed!
Anoniem
11 april 2022Waarom heb ik rechtsbijstand verzekering als ik niet geholpen wordt? Ik heb een geschil, ik ging ervan uit dat de sportschool een fout gemaakt heeft in de facturatie. Ik heb ook geen factuur ontvangen. geen herinnering niks. Ik krijg een mail van jullie dat ik er niet voor verzekerd ben omdat ik het bedrag gestorneerd heb??? en het bedrag te laag is.. Dit verhaal wordt gewoon totaal verdraaid.. ik ben niet degene die het factuurbedrag 50% verhoogd heeft. Graag hoop ik dat er nogmaals naar gekeken wordt anders ga ik een andere verzekering afsluiten, want dan heb ik niks aan een rechtsbijstand verzekering bij jullie!
Anoniem
11 april 2022
Anoniem
11 april 2022Ik was minder dan een jaar geleden overgestapt van een andere rechtsbijstand verzekering naar Klaverblad, maar ondanks dat uitstekend geholpen. Dus ik heb geen tip voor verbetering, slechts waardering voor de professionele hulp.
Anoniem
8 april 2022Hartelijkdank ben hier super blij mee, en ook super snel geholpen!
Anoniem
8 april 2022BEN ZEER TEVREDEN WAAROP DE AFHANDELING IS GEGAAN,OOK DE RAADGEVING WAS GOED.
Anoniem
8 april 2022Dat rechtsbijstand is zeer teleurstellend. Kan op alle punten beter. Vooral op betrouwbaarheid en eerlijkheid
Anoniem
7 april 2022Vind eerlijk het belangrijkste. En dat is bij jullie onduidelijk als ik eerlijk mag zijn