Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,2
Aanvraagproces
8,2
Claimafhandeling
8,3
Betrouwbaarheid
8,3
Prijs/kwaliteit
8,2

    Geef uw mening

    1 Rapportcijfer

    Anoniem

    11 augustus 2017

    Een claim ingediend mbt redden van een jongetje van 4 jaar wat druk aan spelen was op een boot en overboord viel Er word telkens een mail verstuurd vanuit klaverblad met vragen waar al meerdere malen antwoord op is gegeven Bewijsstukken zijn dan weer niet duidelijk dan is er weer wat anders Het is een hele klus en karwei hier zitten mensen niet op te wachten ! Klaverblad doet er alles aan om de claim af te wijzen dat is hun slogan Ik raad klaverblad niet aan ik ga er ook mee naar de media stappen ik vind dit zeer kwalijk hoe ik behandeld word Dat een vrouw gewoon gaat discussiƫren en betwisten wat er is gebeurd Het is niet genoeg onderbouwd word er dan verteld ondertussen 7 a 8 e-mails later met constant de zelfde vragen en antwoorden Terwijl ik alles netjes in meerdere mails en via telefoon heb uitgelegd ik denk zelfs misschien een advocaat raadplegen

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer Semler, Jammer dat u de afhandeling van uw claim zo ervaart. Wij doen er alles aan om om uw claim zo snel mogelijk af te handelen. Maar wij willen ook alle claims zo zorgvuldig mogelijk behandelen. Daarom kan het gebeuren dat wij soms wat extra informatie nodig hebben om de situatie goed te kunnen beoordelen. In uw geval is die informatie helaas nog niet volledig. Uw claim is nu nog in behandeling en er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Verder staat het u natuurlijk vrij om al dan niet een advocaat in te schakelen. Met vriendelijke groet, Aad

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    11 augustus 2017

    Goed advies, en ook gedetailleerd, adviseur toonde interesse en diepgang in mijn casus.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 augustus 2017

    Nee, nog te weinig ervaring, ben pas sinds een week verzekerd bij uw maatschappij.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    8 augustus 2017

    Ik ben prettig en snel geholpen. Niet alleen meegaand, maar ook met een kritische kanttekening. Dit kon ik zeer waarderen.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    8 augustus 2017

    Mijn ervaring met de rechtsbijstandsverzekering van Klaverblad was buitengewoon. Er werd goed de tijd genomen voor me, er werd snel gereageerd en zelfs de reiskosten voor een meeting op het kantoor van Klaverblad werden vergoed, heel netjes. De personen (een invaller wegens vakantie) die me bij gestaan hebben waren beiden zeer ervaren en kundig en hadden zich goed verdiept in mijn dossier. Zeer prettige sparringspartners die me niet naar de mond praatten. Ik ben er uitermate tevreden over.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    8 augustus 2017

    Ik ben prima te woord gestaan en ik heb de juiste uitleg gekrege

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 augustus 2017

    Nog slechts korte periode klant bij Klaverblad. Derhalve weinig tot geen ervaring. Maar positieve indruk, wat natuurlijk met name komt door de TV commercials :-)

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    Anoniem

    3 augustus 2017

    Bij een wijziging moet je als klant zelf een formulier uitprinten, scannen en mailen. Het is niet mogelijk om een wijziging digitaal door te geven of dat Klaverblad een wijzigingsformulier per post stuurt. Klaverblad maakt het voor zichzelf makkelijk, maar voor de klant niet. Gewijzigde premiebedragen worden eerst van je rekening afgeschreven voordat je weet waar deze op gebaseerd zijn.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    1 augustus 2017

    Dat ik ontzettend goed en vriendelijk geholpen ben.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    31 juli 2017

    Alleen al om jullie reclamecampagne.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Filter de beoordelingen