Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
4 maart 2022Ik ben zeker tevreden. Eventueel was het persoonlijker geweest om telefonisch een toelichting te vragen nav mijn hulpvraag ipv per mail.
Anoniem
4 maart 2022Nee
Anoniem
4 maart 2022Ik ben alleen maar zeer tevreden. Heel laagdrempelig, vriendelijk contact, snelle reactie en duidelijke communicatie.
Anoniem
4 maart 2022
Anoniem
4 maart 2022Ik heb geen tips,u doet uw werk en daar gaat t om.
Anoniem
4 maart 2022Uit de beoordeling blijkt, dat ik uitermate tevreden ben over uw bemiddeling. U maakt de tv reclame helemaal waar!
Anoniem
4 maart 2022Wij zijn goed geholpen bij onze zaak (verbetertraject of vso) met mijn werkgever. Er is goed advies gegeven wat we konden doen en juist wat we niet moesten doen. Het termijn van antwoorden was goed en ook de inhoudelijke antwoorden waren goed. De inhoudelijke mail richting mijn werkgever was bondig en duidelijk.
Anoniem
3 maart 2022Wij hadden graag onze gehele reis vergoed gekregen. Helaas ging dit niet omdat het hotel niet gekocht was via een nederlandse organisatie. Toch vind ik in deze omstandigheden en gezien de lengte van verzekerd zijn bij klaverblad dat er meer hulp geboden had kunnen worden. Mvg tamara
Anoniem
3 maart 2022Als je lang genoeg gewoon bent wordt je vanzelf bijzonder. Dat vindt ik een geweldige zin. en ik zie het terug in de afhandeling. Dank je wel. John van Veltom
Anoniem
2 maart 2022Ik heb zelf alleen contact gehad met mijn tussenpersoon Optima dat is verder door jullie netjes afgehandeld.