Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Aanbevelen
8,1
Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Informatie
8,3
Geholpen
8,5
Duidelijk
8,6
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    28 september 2022

    Geen tips. Alles goed en netjes geregeld.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 september 2022

    erg tevreden over de manier van contact en afhandeling

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 september 2022

    Ben zeer tevreden over service van mijn juriste mevrouw S. Ruijs

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    26 september 2022

    Nvt zeer tevreden

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    26 september 2022

    Super goed, duidelijk en correct geholpen!

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    26 september 2022

    Bij aanmelding van een casus zou het fijn zijn als er een bericht van ontvangst gegeven wordt. Zeker wanneer de invulling van uw gestandaardiseerde software niet lukt, zoals in ons geval. Wij hebben dan ook onze casus per gewone e-mail aangemeld en na enkele dagen hebben wij telefonisch met uw telefoniste/medewerker gesproken waarna het 2 dagen duurde voordat wij zeker wisten dat de casus was aangemeld. Verder is het zeer kundig afgehandeld. Met vriendelijke groet Toon en Loes Stolk

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    26 september 2022

    Eerder een eerste contactmoment, zodat duidelijk is voor de klant hoe lang het kan gaan duren. Daarbij zou een doorschakel-telefoonnummer handig zijn, waarbij het dossiernummer de klant doorverbind naar de persoonlijke telefoonlijn van de behandelend advocaat, zodat snel en accuraat geschakeld kan worden zonder dat er een terugbelverzoek hoeft te worden neergelegd wat pas uren later, te laat, wordt gezien.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    24 september 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    23 september 2022

    alles is keurig netjes behandeld dik tevreden hoe dat allemaal verlopen is.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    23 september 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen