Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
11 augustus 2022
Anoniem
10 augustus 2022Voor beginners is het mischien nog wat lastig om een verzekering aan te sluiten, voor de rest lijkt het me allemaal top en prima voorwaarden!
Anoniem
10 augustus 2022
Anoniem
10 augustus 2022Er is geen telefonisch contact opgenomen om de situatie te bespreken. De afwijzing is gebaseerd op een aanname die niet juist is. Als de jurist telefonisch contact had opgenomen of vragen zou stellen per mail, had al gauw duidelijk geworden dat de reden voor het sluiten van het dossier niet juist is. Verder kost het veel moeite om juridische ondersteuning te krijgen vanuit klaverblad en is de telefonische bereikbaarheid slecht (ook buiten de vakantieperiode).
Anoniem
9 augustus 2022
Anoniem
9 augustus 2022Perfect, ik ben 100% schadeloos gesteld. Mijn rechtsgevoel zegt echter dat Esso Duitsland eigenlijk aansprakelijk gesteld had moeten worden, maar ik kan mij volledig vinden in de afhandeling omdat de eventuele proces -of andere kosten veel hoger zijn dan de schade die ik geleden heb. Mijn complimenten over uw duidelijke communicatie en snelle afhandeling. Met vriendelijke groet, Peter Wiersma
Anoniem
9 augustus 2022
Anoniem
9 augustus 2022
Anoniem
7 augustus 2022
Anoniem
6 augustus 2022Persoonlijke aandacht lijkt mij via de telefoon, nu is alles per mail gegaan. Hierdoor ervaar ik minder persoonlijke aandacht.