Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,2
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,3
Betrouwbaarheid
8,3
Prijs/kwaliteit
8,2

    Geef uw mening

    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    16 juni 2017

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    16 juni 2017

    Ook ik als onafhankelijk adviseur ben bij Klaverblad verzekerd. Nu heb ik 2 keer pech gehad met mijn keuken, de eerste keer was er een lekkage die waarschijnlijk het gevolg was van het plaatsen van een nieuwe vaatwasser. De 2e keer was er een brandje in de pan doordat er op de inductieplaat - volgens de expert - een druppeltje vet was gevallen of wellicht net met een vinger een knop geraakt. Het leek geen grote schade maar doordat brand blijft stinken moest er toch wat gebeuren. En dat was niet goedkoop. Beiden keren uitstekend opgelost. Ik blijf Klaverblad dan ook met een gerust hart adviseren. Gijsbert van Verseveld Assurantiekantoor G. van Verseveld Veenendaal

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Anoniem

    13 juni 2017

    -Iedereen vertelt wat anders -Je moet er zelf elke keer achter aan terwijl je al duidelijk ben -klaverblad vergoed maar 3 x en daarna verplicht zelf te betalen

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Bedankt dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. Wij vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent. Wij nemen per mail nog contact met u op om inhoudelijk op uw klacht in te gaan. Met vriendelijke groet, Aad

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    12 juni 2017

    zowel mail als telefonisch contact super

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    2 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 juni 2017

    Heel slechte verzekering ze helpen je met niks Moest 100 keer bellen vind dit niet normaal Elke wernemer komt met een ander anwoord

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte hee/mevrouw, Fijn dat u uw mening met ons deelt. Jammer dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij nemen per mail contact met u op om verder op uw klacht in te gaan. Met vriendelijke groet, Aad

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 juni 2017

    Helaas schade gehad, deze is zeer snel afgewikkeld. Er werd vrij snel gereageerd en om bepaalde stukken gevraagd, na aanlevering hiervan binnen twee dagen afgewikkeld. Keurig & duidelijk.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 juni 2017

    Zeer vakkundige hulp ontvangen bij het afwikkelen van een arbeidsconflict. Vooral ook de snelheid van reageren vind ik opvallend. Hoop de rechtsbijstand niet meer nodig te hebben in de toekomst maar met deze aan mijn zijde heb ik vertrouwen in een goede afloop.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    6 juni 2017

    Prima geholpen, ik zou het alleen prettiger gevonden hebben om ook tijdens de afhandeling van de melding op de hoogte te zijn gehouden van de voortgang.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Beste mevrouw Gunneman, Bedankt voor uw review. Wij nemen uw opmerking mee om onze dienstverlening verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Aad

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    5 juni 2017

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    4 juni 2017

    Duidelijke voorwaarden , goede afhandeling van schade.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Filter de beoordelingen