Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
1 augustus 2022
Anoniem
1 augustus 2022
Anoniem
1 augustus 2022
Anoniem
1 augustus 2022
Anoniem
1 augustus 2022
Anoniem
29 juli 2022
Anoniem
29 juli 2022
Anoniem
29 juli 2022Communicatie over de stand van zaken verliep niet soepel. Ik vond niet dat er samen wordt gekeken naar een oplossing of oplossing bieden aan de klant. Ik moest oplossingen aandragen zoals een voorschot enzovoorts.
Anoniem
28 juli 2022
Anoniem
28 juli 2022Ik bent klant van u,mijn Auto was niet rijdpaar,ik had hem naar de sloperij gebracht,daarna heb ik een andere Auto gekocht ,en Jullie weigerden om mijn nieuwe Auto te laten verzekeren.ik vraag me af waarom? daarom ben ik niet tevreden