Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,1

    Geef uw mening

    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    5 december 2017

    nee

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    4 december 2017

    een keer mijn polis aan laten passen werd goed en vriendelijk behandeld. verder nooit schade gehad dus daar kan ik niks over zeggen.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    Anoniem

    3 december 2017

    Een aantal keren een verzoek tot bijstand ingediend en telkens viel het onderwerp weer NET niet onder de dekking. Ondertussen al honderden euro`s kwijt en geen enkele steun ontvangen. We zijn erg teleurgesteld. Je moet zelf ontzettend veel uitzoeken ...

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw Wessel, Bedankt dat u uw mening met ons deelt. Wij horen graag wat onze klanten over ons denken. Bij een Rechtsbijstandverzekering kunt u kiezen voor verschillende modules. Het kan dus zo zijn dat een bepaald geval onder een module valt die u niet heeft verzekerd. Daarnaast zijn er ook uitsluitingen van bepaalde zaken van toepassing. Die uitsluitingen kunt u terugvinden in de polisvoorwaarden die op onze site staan en die wij u verstrekt hebben bij aanvang van de verzekering. Als u van mening bent dat een zaak wel in behandeling genomen had moeten worden dan vernemen wij dat natuurlijk graag. U kunt dan het beste direct contact opnemen met de behandelaar van uw zaak. Groeten, Aad

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    3 december 2017

    Na het melden van schade veroorzaakt door een buitenlandse vrachtauto heeft Klaverblad verzekeringen de gehele procedure voor mij overgenomen. Geregeld werd ik op de hoogte gesteld van de ondernomen acties en de gevoerde correspondentie. Uiteraard is het geheel ook afhankelijk van de responstijd van de tegenstander, maar na ca 4 maanden is alles naar tevredenheid afgehandeld.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    3 december 2017

    Een hele mooie verzekering voor een goede prijs

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    2 december 2017

    Een goede verzekering als je maar gewoon doet blijf je zelf uniek

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    29 november 2017

    Hele snelle, en goede afhandeling. Zeer tevreden.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    29 november 2017

    Ik ben altijd met respect, zeer vriendelijk en correct te woord gestaan

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Anoniem

    29 november 2017

    Slechte verzekering!! Onvriendelijke medewerkers en na 1 schade gemeld te hebben meteen een schrijven ontvangen dat mijn schadeclaim te hoog is!! Deze verzekering absoluut NIET afsluiten!!

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Beste mevrouw Van Son, Jammer dat u zo ontevreden over ons bent. Wij kunnen hier omwille van uw privacy inhoudelijk natuurlijk niet op de zaak ingaan. Wel is het zo dat de zaak een stuk complexer is dan dat u in uw verhaal schetst. Wij hebben inmiddels ook per mail contact met u gezocht inzake deze review. Groeten, Aad

    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 november 2017

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    `

    Filter de beoordelingen