Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Informatie
8,3
Geholpen
8,5
Duidelijk
8,5
Aanbevelen
8,1
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 januari 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 januari 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 januari 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    3 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 januari 2022

    Vorig jaar had ik contact i.v.m. een VSO. De betreffende persoon gaf geen tips, advies medeleven en ik had het gevoel dat ik alles eruit moest trekken tijdens de gesprekken.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 januari 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 januari 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    Anoniem

    26 januari 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    Anoniem

    26 januari 2022

    Doordat mijn huisarts de vragenlijst niet retour heeft gestuurd en ik daar zelf achter aan moest bellen, duurde het erg lang voordat mijn verzekering in kon gaan. Ik heb meerdere malen op het punt gestaan om naar een andere verzekeraar te gaan. Als tip zou ik jullie willen meegeven om de klant beter op de hoogte te houden van de status van de aanvraag. Nu moest ik zelf steeds bellen. Misschien kunnen jullie de huisarts zelf een herinnering sturen en de klant dat laten weten zodat diegene niet in onzekerheid zit en niet weet waarom het zo lang duurt... Ik had eerder kunnen bellen met de huisarts als ik eerder had geweten waar het probleem lag. Nu heeft het ruim 2 maanden geduurd. Wel mijn complimenten voor het snelle terugbellen als ik een contactverzoek of email had gestuurd! Vriendelijk ook allemaal. Ik hoop de verzekering niet nodig te gaan hebben, maar mocht dat ooit zo zijn, dan hoop ik op een soepeler afwikkeling van zaken.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    25 januari 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    25 januari 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen