Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
1 juli 2022
Anoniem
1 juli 2022Inloggen is drama
Anoniem
30 juni 2022
Anoniem
29 juni 2022Veel, zo niet alles, gaat tegenwoordig online. Het aanvragen/afsluiten van een extra verzekering is blijkbaar gebonden aan het al hebben van een andere verzekering. Dit werd mij aan de telefoon duidelijk gemaakt en ik zou die info in het vakje opmerkingen kunnen/moeten plaatsen. In samenvatting: dit deel van het online proces kan verbeterd worden. Mvg, Dré
Anoniem
29 juni 2022
Anoniem
29 juni 2022Nee gewoon zo door gaan Je wordt goed op de hoogte gehouden Dus echt blijft zo door gaan
Anoniem
29 juni 2022Mevrouw Elbers heeft mij zeer goed geadviseerd en bijgestaan.
Anoniem
29 juni 2022
Anoniem
28 juni 2022
Anoniem
28 juni 2022