Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,2

    Geef uw mening

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    23 mei 2017

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    23 mei 2017

    Erg goede service + snelle schadeafhandeling. Als een van de weinige verzekeringen die onze woonsituatie (3 volwassenen zonder gezinsverband) accepteert.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    23 mei 2017

    Ben zeer tevreden over deze verzekering. Zoals aangegeven in reclame ben ik (ouderwets) heel gelukkig met de persoonlijke benadering (telefoniste). Ook de afhandeling na een schade is zeer goed

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    23 mei 2017

    jullie zijn goed ,betrouwbaar en de prijs is goed te betalen voor mensen met een laag inkomen die toch goed verzekerd willen zijn

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    22 mei 2017

    Goede service, snelle afhandeling, en het uit te keren bedrag al aan ons overgemaakt nog voordat ze het zelf van de tegenpartij hadden binnen gekregen

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    20 mei 2017

    Woensdag's nota verstuurd en vrijdags geld op de rekening van schade sneller kan het niet. Zeer tevreden. Een dikke vette 10 verdiend Klaverblad verzekeringen.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    Anoniem

    19 mei 2017

    Er komt een expert langs ivm waterschade vloer, hij heeft alleen gekeken niet aangeraakt en of goed bekeken en er werd een aanname gedaan dat ik de vloer toch niet zou repareren en dus werd er maar 1/5 van het schadebedrag betaald!? Heb aangegeven aan de expert dat ik er niet akkoord mee zou gaan en dan net zo goed niks uitbetaald kon krijgen aangezien ik mijn vloer daarvan niet kon repareren. Maar het stond de volgende dag al op me rekening (opdringerig dit of niks) had aangegeven dat ik er niet akkoord mee ging!? Ik werd er slechter op en ging er op achteruit door deze beslissing van jullie want ik zat met een beschimmelde kapotte vloer en kon m niet betalen van het 1/5 gedeelte, waarom ben ik dan verzekerd? Het enige wat ik wou dat mijn schade werd gemaakt. Na aandringen en aangeven dat ik er niet mee akkoord ging uiteindelijk toch het gehele bedrag vergoed gekregen omdat ik een negatieve review gaf op Facebook. Intussen van januari tot april hier mee bezig geweest om mijn recht te halen? Heeft me veel energie en geregel gekost, niet hetgeen waar ik een verzekering voor heb.Prijs kwaliteit is top! Lage prijs voor een klantonvriendelijke afhandeling van een schade. Wel ben ik goed geholpen door een schade afhandelaar maar dat staat los van mijn niet leuke ervaring.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Beste mevrouw Sies, Bedankt dat u de moeite neemt uw mening met ons te delen. Wij betreuren het uiteraard dat uw zaak niet gelijk in eerste instantie correct is afgehandeld. Wij snappen dan ook goed dat u de hele zaak als onprettig heeft ervaren. Onze welgemeende excuses hiervoor. Ondanks alles hopen wij dat u toch tevreden bent met de uiteindelijke oplossing. Zo niet dan horen wij het graag van u. Met vriendelijke groet, Klaverblad Verzekeringen

    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    18 mei 2017

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    18 mei 2017

    Ik ben erg tevreden over Klaverblad als organisatie maar zeker ook door de klantvriendelijkheid, de snelheid en het zorgvuldige werk dat de individuele medewerker verricht. Het is geen toevalstreffer, omdat ik al diverse malen contact heb gehad met verschillende medewerkers van Klaverblad.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    18 mei 2017

    Ik had met mijn auto een domme fout gemaakt, handrem vergeten, en schade. Snel opgelost door Klaverblad.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Filter de beoordelingen