Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
22 juni 2022Het is jammer dat alles digtaal gaat maar telefonisch was het vertrouwd en we ik vriendelijk te woord gestaan en mijn vraag duidelijk uitgelegd.
Anoniem
22 juni 2022Waarvoor heb ik deze verzekering.(juridische bijstand) Betaal jaren maar als ik ze nodig heb is er wel een artikel waarom men niet kan helpen en wel een advocaat ,betaald mag inhuren
Anoniem
22 juni 2022Het was heel lastig m een bedrijf te vinden die een offerte en daadwerkelijk de reparatie/klus kon uitvoeren. Ik heb wel met 5 bedrijven gebeld/gemaild om alleen maar een offerte te krijgen en uiteidelijk was er maar 1 bedrijf die dit heeft gedaan en de opdracht uitgevoerd (na 4 maanden). Het zou fijn zijn als Klaverblad kan helpen in het vinden van een gerenomeerd bedrijf die helpt bij schade.
Anoniem
22 juni 2022
Anoniem
21 juni 2022
Anoniem
21 juni 2022de vragen die ik gesteld heb zijn zeer duidelijk beantwoord. De afhandeling was snel. Super ik zal jullie zeker aanbevelen aan mijn kennissen
Anoniem
21 juni 2022Super snel en adequaat door klaverblad afdeling rechtsbijstand geholpen . Hartelijk dank
Anoniem
20 juni 2022
Anoniem
20 juni 2022Prima afhandeling.
Anoniem
19 juni 2022