Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
16 juni 2022Echt meedenken en niet de keuze volledig aan de cliënt overlaten. Ik vind het wettelijk boekje wat vaak wordt waargenomen te makkelijk en niet met slimme oplossingen komen. Ik vind het maar kort door de bocht.
Anoniem
16 juni 2022
Anoniem
16 juni 2022
Anoniem
16 juni 2022
Anoniem
15 juni 2022
Anoniem
15 juni 2022
Anoniem
15 juni 2022Ik dacht bij Klaverblad persoonlijk verzekerd te zijn. Maar wordt nu opeens ongevraagd belaagd door een instantie die Amstelgeld of -goedgeld heet. En in Amersfoort te zitten. Blijkt mijn tussenpersoon te zijn? Die had ik indien nodig liever zelf lokaal gekozen. Ik kan mij hier bij de aanmelding niets van herinneren.
Anoniem
14 juni 2022Klaverblad is soms, in mijn opinie, te lief voor de tegenpartij. Echter ben mij er wel van bewust, dat je vaak met stroop meer vliegen vangt! In mijn case, wat niet zo ingewikkeld lag, heeft de tegenpartij ons veel en veel te lang aan het lijntje gehouden. Vijf maanden !! Dan zou ik een wat steviger aanpak adviseren.
Anoniem
13 juni 2022
Anoniem
13 juni 2022nvt.