Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
30 april 2022
Anoniem
29 april 2022Af en toe persoonlijk contact bij het afhandelen van een zaak zou fijn zijn.
Anoniem
28 april 2022
Anoniem
28 april 2022Ik heb vanaf het begin een heel goed contact gehad met uw medewerker. En dat is tot het eind en de afronding zo gebleven.
Anoniem
26 april 2022
Anoniem
25 april 2022de afhandeling duurde lang omdat het auto ongeluk in belgie heeft plaatsgevonden. daar kan klaverblad verzekeringen niets aan doen. Ik had het fijn gevonden om frequenter een update te horen. Ik heb nu een paar maal zelf een mail gestuurd met de vraag hoe de status was. het ging namelijk om een aanzienlijk bedrag. Ik had het fijn gevonden te horen dat er nog geen vooruitgang was, dan niets te horen. Bovenal ben ik wel tevreden met de service!! dank
Anoniem
25 april 2022
Anoniem
25 april 2022
Anoniem
25 april 2022
Anoniem
25 april 2022Ik wou jullie even bedanken dat alles wat jullie zeggen in de reclame's ook waar is. Ik voelde me eerlijk behandeld door jullie en dat vond ik heel prettig.